Hotel Papa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Heisann Har en Lenovo T500 jeg kunne tenke meg å kjøre Trackmania på. Har kjørt Company of Heroes på den, så den burde klare Trackmania på lave innstillinger? Uansett, når det er installert og jeg skal starte det opp kommer følgende melding: "Your video card performance has not been found. A quick bench will be run". - Trykker OK Så kommer det en feilmelding som sier: "To install this application, you must have admin. privileges on your computer". Jeg kjører Windows7 og under konto står det Administrator. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å kjøre? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 prøvd og kjøre det som admin? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan gjør jeg det? Høyre klikke på den fila di skal kjøre/instalere også finner du "Kjør som administrator" og klikker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå