Gjest Guest_Petter_* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 OK, dette er sikkert titusende gangen dette har vært et tema men uansett velger jeg å starte et tema fordi jeg tenker at nå er det effings meg på tide, fordi jeg er 20 om få måneder Fordi jeg er jomfru og aldri har turt eller vært pågående nok til å skaffe meg et ligg. Av en eller annen grunn turte jeg ikke det. Fra siden jeg var fjortis frem til i dag har det liksom aldri vært en forløsning(ojoj). Det er egentlig helt fucked up, fordi jeg er en kjekk gutt som har en del selvtillit. Greien er at hvis jeg finner tonen med en jente så tror de alltid jeg er så erfaren. Det er sikkert fordi jeg opptrer veldig selvsikkert når det kommer til flørting og sånn. Det er bare det at jeg greier ikke ta det videre. Da stopper jeg opp og jenten blir mer pågående...men så nøler jeg så mye til de mister interessen. Jeg bare klarer ikke akseptere at jeg er jomfru...tror ikke jentene jeg kjenner ville trodd det heller. Noen som har noen tips eller som har vært i samme situasjon? Satser vel egentlig på å ta den så raskt som mulig bare for å bli kvitt selvplagingen min :/ og når det gjelder nettdating...vel det er ikke lett å være gutt der ute:/ Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 La dem tro at du er erfaren, gå til sengs med en av dem og la henne være på toppen. Øker sjansene betydelig for at fasaden holder. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Om det er så viktig for deg å ikke være jomfru bare for å ikke være jomfru, får du bare hoppe i det med en eller annen random. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Petter_* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mortania, ja det er vel greiest å ikke gjøre det vanskeligere enn det er men fucks sake da, jeg tenkte veldig på det for en ukes tid siden, da jeg rotet med en jente som jeg holdt på med da vi var 15-16 og begge jomfru. Vi var forelsket men det skar seg fordi jeg har kristen familie og vanskelig hjemme. Så siden den gang har hun hatt sex tusenvis av ganger mens jeg har ingen. Tenk det, og jeg kunne faen ikke komme å si at jeg var jomfru da vi begynte å rote igjen da. uansett så misliker jeg det med random bedrukken jente på byen, egentlig mest fordi det ikke tenner meg så jævlig. Også fordi jeg føler jeg har et rykte jeg må beskytte:/ Men det er jo bull! Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvorfor plager det deg så veldig at du er jomfru? Selv om du får deg et ligg vil du fortsatt bare ha ett ligg, mens jentene fortsatt har "tusenvis" og er langt mer erfarne. Tror du ikke du er mann nok som jomfru? Føler du at du ikke er normal? Uansett ligger nok problemet i tankegangen din, ikke i jomfrudommen. Å kvitte seg med jomfrudommen av feil grunn er i hvertfall en tabbe. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Petter_* Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Sier seg selv vel...jeg har ikke lyst å være jomfru. Og jeg har lyst å komme igang med en gang, fordi det er visstnok koselig og deilig i tillegg til at jeg vil være noenlunde forberedt når min fremtidige drømmejente møter meg. Men ja du har helt rett i det at det ligger i tankegangen og jeg føler meg ikke helt normal nei pga det. En veldig enkel og grei utvei er jo da å fikse seg noe sex. Er du redd for det kalde vannet, hopp uti istedenfor å senke seg ned badestigen Lenke til kommentar
mortania Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 uansett så misliker jeg det med random bedrukken jente på byen, egentlig mest fordi det ikke tenner meg så jævlig. Også fordi jeg føler jeg har et rykte jeg må beskytte:/ Men det er jo bull! Jeg sa ingenting om bedrukken. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Kva hjelper det med erfaring om du ikkje har ein person du er glad i å dele det med? Finn sistnevnte først. Endret 31. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kva hjelper det med erfaring om du ikkje har ein person du er glad i å dele det med? Finn sistnevnte først. For å bedre kunne tilfredsstille personen man er glad i...? Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Sier seg selv vel...jeg har ikke lyst å være jomfru. Og jeg har lyst å komme igang med en gang, fordi det er visstnok koselig og deilig i tillegg til at jeg vil være noenlunde forberedt når min fremtidige drømmejente møter meg. Men ja du har helt rett i det at det ligger i tankegangen og jeg føler meg ikke helt normal nei pga det. En veldig enkel og grei utvei er jo da å fikse seg noe sex. Er du redd for det kalde vannet, hopp uti istedenfor å senke seg ned badestigen Om du så gjerne vil ha deilig sex og aksepterer konsekvensene, så hopp for all del uti, men ikke gjør det fordi du ikke vil være jomfru eller vil være "normal". For å ta en skikkelig foreldreklisjé: Om alle vennene dine hadde hoppet utfor en klippe, ville du hoppet etter? Det er lov å tenke selv, og å stå for sine meninger. Det står det bare respekt av. Jeg tror de fleste jenter vil ha deg så lite "forberedt" som mulig, selv om det nok finnes en del unntak. Du har nok av tid til å finne rytmen med drømmejenta, og sex med henne vil ikke bli merkbart bedre med erfaringen fra haugen av jenter du har lagt bak deg, annet enn de første få gangene. Endret 31. desember 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Kva hjelper det med erfaring om du ikkje har ein person du er glad i å dele det med? Finn sistnevnte først. For å bedre kunne tilfredsstille personen man er glad i...? Men han har jo ikkje den personen endå. Kvifor ikkje vente til du finn personen og ta det når den tid kjem? Om ei dame dumper deg fordi du er uerfaren i senga er ho ikkje noko å samle på uansett. Kommunikasjon er det viktigaste der. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) (...)nå er det effings meg på tide, fordi jeg er 20 om få måneder..Fordi jeg er jomfru og aldri har turt eller vært pågående nok til å skaffe meg et ligg...Jeg bare klarer ikke akseptere at jeg er jomfru...tror ikke jentene jeg kjenner ville trodd det heller....Noen som har noen tips eller som har vært i samme situasjon? Satser vel egentlig på å ta den så raskt som mulig bare for å bli kvitt selvplagingen min :/ og når det gjelder nettdating...vel det er ikke lett å være gutt der ute:/(...)Sånn hadde jeg (og sikkert mange andre) det også, før første gang; jeg stresset bare mer og mer med det, fordi jeg syns jeg var altfor altfor sent ute, i en alder av akkurat fylte 19 år. Og når det var gjort; var alt jeg tenkte den neste uken: Wow! Kult! Men, så dabbet det ganske fort av, og jeg har ikke tenkt så mye på det siden.. Jeg mener at det å ha "erfaring" er svært oppskrytt. En mann kan ha hatt seg med 100 stk, og likevel ikke ha peiling på hvordan man skal tilfredstille det motsatte kjønn. Gjør heller litt grundig research, så man vet sånn noenlunde "hvor landet ligger hen", og husk å kommunisere med partneren din, når den tid kommer. Endret 31. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Men han har jo ikkje den personen endå. Kvifor ikkje vente til du finn personen og ta det når den tid kjem? Om ei dame dumper deg fordi du er uerfaren i senga er ho ikkje noko å samle på uansett. Kommunikasjon er det viktigaste der. Er da en fordel å være forberedt? Gikk du aldri i speideren? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Nei. Ein er ikkje som ein blind apekatt første gong heller Endret 31. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 En er ikke akkurat John Holmes heller. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 De fleste er ikke John Holmes uansett, og det tror jeg vel egentlig de fleste jenter er ganske glad for. Lenke til kommentar
FredrikMeyer Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 "Å kvitte seg med jomfrudommen av feil grunn er i hvertfall en tabbe." Som om det var noe hellig med jomfrudommen... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg tror at det å være uerfaren er oppskrytt. Om man samler mot/får høy nok promille og bare hopper i høyet én gang tror jeg det vil være nok til å danne et slags basic grunnlag og man får bedre selvtillit og vet hva det går i. Så blir hver gang lettere og lettere og det tar jo ikke lange tiden før du ikke lenger er uerfaren, men høyst erfaren. Kan jo skje etter ett forhold det. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 "Å kvitte seg med jomfrudommen av feil grunn er i hvertfall en tabbe." Som om det var noe hellig med jomfrudommen... Som om det var noe hellig med å ikke være jomfru? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ingenting er hellig. Basta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg