gamerman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Noen som flasher xbox 360 med none stealth 1.6 ixtreme firmware til liteon rundt Tønsberg eller i Vestfold? Jeg kan bruke xunlock.no og betale 600 kroner der men får ikke tak i de! Håper noen kan tilby Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du kan jo bruke modnet.no da. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 jeg brukte www.x-pecmod.com Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du kan jo bruke modnet.no da. NEI NEI NEI Ikke bruk modnet har lest om folk hvor de har endret drev eller utrolig mange riper på boksen osv. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 www.x-pecmod.com har jeg også vurdert Men om det er noen privatpersoner her som vil tjene et par ekstra hundrelapper så bare si i fra Modnet kjøpt jeg en vanlig xbox av en gang. Den funket fett, men mine andre erfaringer med de har vært sånn passe hehe. Takker for svar ihvertfall Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 du kan jo gjøre det selv og dermed slutte å bruke slike useriøse tjenester som kaller seg selv butikker. alt du trenger er en pc og dette: http://www.ck3.co.uk/xecuter-ck3-lite-ck3-...don-bundle.html be de skrive mindre verdi på pakken. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg kan gjøre det selv ja, problemet ligger i at jeg bare har laptop for tiden. Og min stasjonære er ødelagt. Kan desverre ikke kjøpe pc nå og da vil jeg flashe xboxen i mellomtiden, så derfor spør jeg her Men takk for innspillet 530XD Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du kan jo bruke modnet.no da. NEI NEI NEI Ikke bruk modnet har lest om folk hvor de har endret drev eller utrolig mange riper på boksen osv. Det er vært et par riper for gratis spill da. 10kr pr spill er en digg pris :!: Ville nok heller ofra littt skjønhet fremfor penger. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 10kr pr. dual-layer dvd, da kjøper du enten veldig mange på en gang, eller kjøper møkkaplater... Og hva mener du han skal gjøre hvis han får RRoD med en boks som er full av synlige merker etter åpning?? Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 25 stykk dual layer verbatim betaler jeg 400 kroner for ca. Søker fortsatt etter folk som flasher (privatpersoner) Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 10kr pr. dual-layer dvd, da kjøper du enten veldig mange på en gang, eller kjøper møkkaplater...Og hva mener du han skal gjøre hvis han får RRoD med en boks som er full av synlige merker etter åpning?? Poeng til deg. Jeg har selv Elite og håper at det ike blir noe problem med den. Tror modnet gir 2 år garanti da. Jeg greide uansett å fjerne garanti klistremerket uten å ødelegge det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Man kan kjøpe garantiklistremerker på Ebay for rundt 20 kroner eller noe Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Man kan kjøpe garantiklistremerker på Ebay for rundt 20 kroner eller noe Nice! Link? plz Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=xbox+360+...y&_osacat=0 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Hehe flott offtopics her altså neida.. Hadde jeg bare hatt pc så hadde jeg gjort det selv Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det går med bærbar og. Sata to usb Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) WHAT :O? Dette skal jeg søke opp på google. Hvis ikke jeg finner så håper jeg kanskje noen kan sende meg en god link til dette. Men la jakten begynne først haha x) Har forøvrig et liteon drev så må hente ut nøkkelen Endret 2. januar 2010 av gamerman Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men, med sata til usb. Er det ikke sånn at ikke alle sata chipset støttes når man skal flashe? Funka ikke med min stasjonære. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er ikke noe som helst god innenfor å prøve noe slikt, men har lest en god del. På team xecuter så står det hverfal at det skal gå ann å bruke en slik. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hehe flott offtopics her altså neida.. Hadde jeg bare hatt pc så hadde jeg gjort det selv Connectivity sett og probe bestillt her nå, så da kan jeg gjøre det for deg i slutten av uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå