Kuli93 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei For noen dager siden dæva hovedharddisken min. Den jeg hadde OS på, jeg kjørte XP. Det jeg lurer på, er når jeg får meg en ny harddisk, må jeg kjøpe ny lisens? :S Eller er det en annen måte? Har jo serial key som er registrert på meg. Har virkelig ikke mye penger nå Med TG billett( ) og ny harddisk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du kjøper ny harddisk, innstalerer OS'et, og skriver inn lisensnøkkelen din. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nå tenker han nok på OEM-lisens. Uansett, det går helt fint å bytte harddisk uten og måtte kjøpe ny lisens. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han sa ingenting om han hadde OEM versjon eller vanlig versjon. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har ikke no sted og instalere XP fra Det var forhandsinstalert på pc'n Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du fikk ikke med noen recovery CD-er når du kjøpe PC-en? Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Fikk med CD som jeg kan bruke når jeg reinstalerer ja. Kan jeg bruke den? Står at jeg må ha hatt XP instalert før. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du får prøve. Hvis det er den eneste CD-en du fikk med, vil det være merkelig om den ikke ordner det. Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Står på plata : "Innholdet på denne CD-platen er forhåndsinstalert på datamaskinen din. Programvaren må kun benyttes for å reinstalere din PC." Noen som vet om det funker eller ikke? Endret 30. desember 2009 av Kuli93 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 I henhold til teksten du gjengir: JA! Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Får håpe på det da Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Prøvde nå. Har et problem med at tastaturet mitt ikke funker :S Har både prøvd den vanlige tilkoblinga og USB. Etter reset av motherboard ser det ut til og funke. Endret 31. desember 2009 av Kuli93 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Den plata du fikk med var nok kun en plate for å starte recovery. Selve innholdet lå nok i en skjult partisjon på disken. Uansett, du har lisensen, så det du trenger er en XP plate med riktig språk og versjon (home eller profesional) samt at den må være OEM, eller vil den ikke godta lisens nøkkelen din. Prøv å få tak i en med siste Servicepack (SP3) så sparer du deg for mye oppdateringer i etterkant. Husk at du må legge inn drivere osv etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå