Gå til innhold

FX5200 eller R9100/9200?

Anbefalte innlegg

Ja ja, da har vi lært noe idag også :)

Men har de sitt på det rene når det står det er optimalisert for direct x 8.1?

Det er nok ikke bare Nvidia som er så sleip. Har sett produsenter som har reklamert for DirectX 9 støtte for Radeon 9000 kort. Noe som forsåvidt er riktig, men samtidig ikke helt riktig.

:wink:

Forståelig nok. De lever av å selge skjermkort og de vil vel gjerne selge flest mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er nok ikke bare Nvidia som er så sleip. Har sett produsenter som har reklamert for DirectX 9 støtte for Radeon 9000 kort. Noe som forsåvidt er riktig, men samtidig ikke helt riktig.

Det er på ingen måte riktig hvis du tenker på hardware.. Isåfall kunne alle solgt GF2 kort som dx9 kompatible fordi drivere ville støttet disse spillene.

Lenke til kommentar

Det har til og med 64Mbyte (ikke bare 64Mbit=8Mbyte)

bare måtte skje hva? skriveleif, hørt om det? Men noen bare må flisespikke for å oppretholde et snev av selvbilde så de ikke flyr konstant rundt med selvmordstanker(eller whatever er grunnen...). Jeg er fullt klar over forskjellen mellom bit og byte, shit happens.

Ehh.. Kanskje jeg var en smule spydig, men se nå hvordan du selv skriver... :roll:

Egentlig synes jeg det var på sin plass å påpeke feilen. Mange av de som leser postene er ikke like klar over forskjellen. Det blir ikke bedre av at folk bruke bit og byte om hverande selv om de aller fleste forstår hva som menes.

Men greit, jeg skal ta det til etteretning og prøve å formulere meg annerledes på tilsvarende poster. Siden jeg vil unngå så lynforbanna innlegg som det du skrev her, så skal du også få slippe å høre fra meg igjen. (nei, jeg skal ikke ta selvmord, bare slutte å skrive til deg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...