Taryon Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, jeg er en på 24 år og jeg har ikke spilt på et lag siden ungdomskolen. Jeg har et utrolig dumt spørsmål.. flyttet til et nytt sted og lurer på om det faktisk er mulig og finne seg et fotball lag og trene med når du er 24 år og trenger litt trening..? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 ja, selvfølgelig er det mulig! Du må finne et fotballag som passer deg. Jeg anbefaler deg å finne et lag som ikke spiller på for høyt nivå i begynnelsen og så eventuelt bevege seg sakte opp i divisjonene. En annen ting du kan gjøre er å bli med i bedriftslaget i bedriften du jobber i. Lenke til kommentar
i93 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kanskje bli med på treningene til et lokalt old boys lag? Regn med knekte bein og knuste kneskåler. Det er en del av sjarmen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 bare oppsøk den klubben du tror du kan få best utbytte av å spille for Lenke til kommentar
entergana Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Er du god da? Kan jo ringe til noen og spør om du kan på trening eller noe?? Skal ikke være så vanskelig......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå