Wertyfus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Har fått en iPod Classic til Jul med musikk og bilder (18 GB) allerede på den. Problemet: Jeg vil fortsatt beholde musikken som er på iPoden, men som sagt så vil ikke iPoden tillate å synkronisere 2+ biblioteker. Jeg har heller ikke mer enn 3 GB plass igjen på denne pcen. Hvordan får jeg da synkronisert musikken ifra mitt bibliotek uten å slette det som er på Ipoden ifra før? Vil helst ha seriøse løsninger som ikke går utover lommeboka. Midler tilgjengelig: Ekstern harddisk tidligst 3. Januar Minnepinne 8GB PC nr 2 med antagelig 18+ GB Endret 30. desember 2009 av Wertyfus Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hm, mener å huske at det er slik at du får spørsmål om du vil sikkerhetskopiere, eller ta backup av det gamle innholdet, når du kobler til iPoden, og du "åpner" den i et fremmed bibliotek. Prøves på eget ansvar. edit: Du trenger selvsagt nok harddiskplass tilgjengelig om du skal ta backup.. Men, dette fikser du vel, på en eller annen måte. Endret 30. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Wertyfus Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg fikk ingen spørsmål om det.. :/ Vet det går an å legge til manuelt ifra andre biblioteker men da er ikke mitt bibliotek "hovedbiblioteket". Vil denne løsningen her fungere?: Legge innholdet på iPoden over på PC nr 2, deretter synkronisere mitt bibliotek, for så å legge musikken inn fra PC nr 2. Er det noe som blokkerer meg ifra å legge musikken på iPoden over på PC nr 2? edit: så sticky guiden nå, men gjelder dette bare for den pcen der biblioteket er synkronisert eller fungerer det uansett? Endret 30. desember 2009 av Wertyfus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå