ooddbb Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har ett destileringsapperat til rådighet nå. Så eg tenkte eg skulle brent kjempe mye sprit før sommeren begynner for fult. Har ikke gjort dette selv før, noen her som har oppskrift og framgangsmåte? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 ække d fali da? make some sats, and fyr på.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 *grubler*Hm er ikke hjembrent ulovlig i norges langstrakte land *stopper å gruble* Ikke det at jeg bryr meg da. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tips og tips... Søk etter hjemmebrent hjemmebrenning osv, så får du vel opp endel sider som tar for seg emnet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Er vel ikke sånn "kjempe-straffbart" så lenge det er til eget forbruk? :oops: Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Er vel ikke sånn "kjempe-straffbart" så lenge det er til eget forbruk? :oops: Jeg mener å huske at det også ble ulovlig å brenne til seg selv. Er ikke mer enn noen få år tilbake...men det er mye mulig jeg tar feil Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Klart det er ulovlig til eget forbruk også. Jeg leste faktisk om en gamling som fikk 4000,- i bot, bare for og ha oppbevart et tomt HB-apparat som han _ikke_ eide... Ellers så ligger vel bøtene fra 5000-15000 hvis politiet tar deg på fersken. Betinget fengsel er heller ikke uvanlig... Det sier seg selv at jo mindre apparat, mindre sats og mindre sprit du har, jo "bedre" er det. Salg er naturligvis fyfy, og det øker jo sjansen for at du blir busta betraktelig. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har hørt at det ikke er ulovlig å ha et hb-apparat stående.. Men, hvis det derimot blir tatt i bruk, det er da det blir ulovlig.. Det er heller ikke lov å brenne til eget bruk.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Får håpe fattern er klar over det da... før snuuten står og skraper på døra. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 En ting er straffen. En annen ting er risken for at hele driten går i lufta og legger huset ditt i grus. Det er gjerne en sak om det i nyhetene sånn ca. hvert 3. år. Tror ikke forsikringsselkapet tar så lett på slikt... Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Det som spørres om her er i strid med norsk lov. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg