Log234 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hei, jeg klarer ikke å få installert programmet, hver gang jeg prøver får jeg forskjellige feilmeldinger f.eks. An unhandled win32 exception occurred in Setup.exe[4720]. Just-In-Time debugging this exception failed with the following error: No installed debugger has Just-In-Time debugging enabled. In Visual Studio, Just-In-Time debugging can be enabled from Tools/Options/Debubbing/Just-In-Time. Check thr documentation index for 'Just-In-Time debugging, errors' for more information. tallet etter Setup.exe forandrer seg hver gang feilmeldingen kommer, 4444, 4202 osv. har noen en ide om hva jeg kan gjøre så fortell den. Endret 30. desember 2009 av Log234 Lenke til kommentar
brk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sjekka om det funker på en annen PC? (uten å aktivere etc seff!) Om det så gjør: Kjør Windows update, egendefinert, og velg ALLE oppdateringer. Sørg for å lukke ALLE åpne programmer, inkl de som ligger i oppgavelinja. Prøv å deaktiver antivurus (noen kan kødde det till) Siste option: ny ren installasjon av Windows! funker det ikke da har du hardware trøbbel. (Som regel minne/cpu) Lenke til kommentar
Log234 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Var nødt til å ren innstallere Windows, hjerteig takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå