Toalettet Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) laster opp noen bilder av min mage men hvorfor har jeg ikke sixpack? jeg er jo tynn (?). hvilken fettprosent har jeg? lurer på om denne funker? så det i en annen topic. Endret 30. desember 2009 av want2havebody Lenke til kommentar
Manken Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 God måte for å få lavere fettprosent er for eksempel å jogge eller sykle ved høy intesivitet Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Du har ikke six-pack fordi du har ikke muskler. (Ikke for å være frekk eller noe sånt, men det er faktisk forklaringen) Og nei, den youtube linken du funker ikke. Det du kan gjøre er å; Spis mer, bygge muskler. Etter et år har du helt sikkert gått opp mange kg i form for muskler,fett, glykose og vann. Og når du kvitter deg med fettet vil trolig nok sitte igjen med en six pack. Endret 30. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
War Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1187605&hl= Du kan få frem det du har, eller som skrevet over øke massen, så få frem. Slik: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå