cliffme Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hvor forhåndsbestiller folk (nettbutikk) spill til 360 slik at de tikker i postkassen senest samme dag som release date? Endret 30. desember 2009 av cliffme Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) lefdal? Eller gamestop men da må DU gå å hente Endret 30. desember 2009 av The-One Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg forhåndsbestiller fra Cdon.no, Syntes de er rask med release-spill. Endret 31. desember 2009 av 1i1i1i1i1 Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 cdon.no, hørt mye bra om absoluttspill.no men ikke prøvd de enda, i det siste har jeg forhåndsbestilt på gamestop pga bytt inn 2 forhåndsbestill for 1kr tilbudet dems + det at jeg er garantert spillet på release (posten suger iblant) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg vet om utrolig mange som forhåndsbestiller hos absolutt spill, de sender det ut en god del dager tidligere også, slik at man får produktet på release eller en dag før, det kan hende det er de du tenker på. http://www.absoluttspill.no/ Jeg bestiller ikke så mye derifra, men det er fordi de holder til her i byen XD så det er raskere for meg å bare gå ned å kjøpe. Endret 31. desember 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Brukt Cdon veldig mye til nå, men ellers går jeg ned på nærmeste Spaceworld og kjøper de på release da de som regel har -100 i avslag på nye spill den første uka. Har brukt Gamestops bytte 2 betal kr 1 for ett spill og det var GTA IV. Liker å ta vare på spillene mine og ha dem i hylla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå