bjørn roger Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei. Har nettopp skaffet meg en harmony one kontroll. Opplever ofte at den hopper til to kanaler når jeg trykker på +- på kanlavelgeren. Går det an å programmere dette slik at den ikke skifter til mer enn en kanal når jeg skifter? Legge inn noen form for forsinkelse etc.? mvh bjørn r Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Klart det går! Du gjør det inne i harmony programvaren Still ned følsomheten under valget "enheten reagerer for mye eller for lite på tastetrykk" eller hva det nå en het. Har ikke programvaren her jeg sitter, så jeg husker ikke helt hvor det lå. Edit: måtte fyre opp den stasjonære for å sjekke. Under komponenter velger du den enheten som hopper over kanalene, deretter velger du feilsøk. Deretter velger du alternativ fem fra toppen "reagerer for mye på kommandoer, eller reagerer bare iblant." Still ned følsomheten, og test. Endre følsomhet hvis nødvendig. -T Endret 30. desember 2009 av Tetanus Lenke til kommentar
bjørn roger Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 Klart det går! Du gjør det inne i harmony programvaren Still ned følsomheten under valget "enheten reagerer for mye eller for lite på tastetrykk" eller hva det nå en het. Har ikke programvaren her jeg sitter, så jeg husker ikke helt hvor det lå. Edit: måtte fyre opp den stasjonære for å sjekke. Under komponenter velger du den enheten som hopper over kanalene, deretter velger du feilsøk. Deretter velger du alternativ fem fra toppen "reagerer for mye på kommandoer, eller reagerer bare iblant." Still ned følsomheten, og test. Endre følsomhet hvis nødvendig. -T Takk. Det ble noe bedre. mvh bjørn r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå