Gå til innhold

NBA Live 10 vs. NBA 2K10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, begge er meget gode spill, og har hver sine tilhengere. Selv har jeg Live 09 til PS3, men valgte 2k10 til PC nå. Sist jeg skjekka fant jeg ikke noe demo til 2k10 på PSN, men om du laster ned demoen til 2k9 og Live 10 får du et visst inntrykk. Det er ikke så stor forskjell på 2k9 og 2k10.

2k har en veldig morsom "My Player"-modus der man jobber seg fra sommerligaen der man blir oppdaget, og jobber seg til å bli NBAs største stjerne. Dette skal være mye bedre enn Be A Pro-en til EA, men jeg har ikke prøvd den til Live 10 personlig.

Begge er meget gode baskespill, og du vil få en god opplevelse med begge. Dog skal 2k ha den beste basketsimulatoren, og vil derfor anbefale den. Ellers så vil Google og YouTube gi deg mange svar.

Lenke til kommentar

Enkelt og greit:

NBA live 10 er et enklere basketspill hvor alt er enklere, fra å drive inn å dunke i trynet på en spiller, mens NBA 2k10 er mer ekte, du er nødt til å gjøre riktig ting ellers bommer du skudd, mister ballen etc.

Kjøp NBA live 10 hvis du ikke spiller basket eller har en veldig stor interesse for det.

Kjøp NBA 2k10 hvis du spiller/ser mye på basket og vet hvordan basket foregår ;)

Lenke til kommentar

Tja, nå tok Live seg flere hakk opp med 10-ern i forhold til 09, men 2k er nok fortsatt et lite steg foran, ja. 2k har en god My Player-modus og en meget morsom Association Mode (karrieremodus) der jeg nå har spilt meg fram til 2016. Mye bedre enn Be A Pro og karrieremodusen på Live 09 hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...