One Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har et problem, nettet hopper bare ut noen ganger :S limitited access! Og i tilleg får cpu'en veldig mye å jobbe med og pcen går drit treigt. Har win 7 ultimate. Stasjonær. Hadde vært hygelig med hjelp! Lenke til kommentar
One Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 I tilleg så er det bare pcn min det skjer med, ingen andre Lenke til kommentar
One Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Inegn av oss har krystallkule som fortel¨ler oss hva du har av utstyr. Og ingen liker bumping i strid med forumreglene (som det virker som du ikke har lest!). Beskriv nettverket ditt! Hvilken router og nettverkskort? Trådløst elelr kablet? Hvis trådløst; Hvilken signalstyrke? Lenke til kommentar
One Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har utmerket signal styrke 4/5 og 5/5 streker. Det er trådløst. Nettverkskortet er en adapter: DWA-140 Router: Dlink DIR-635 Har 64 bit Har også lasta ned den siste driver til adaptern Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 http://www.ralinktech.com/support.php?s=1 Last ned driver for RT2870 Lenke til kommentar
One Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 det hjalp ikke ;S Lenke til kommentar
One Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
One Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Kunne det hjulpet å kjøpt en ethernet kabel? men hvor kan jeg finne en ethernet kabel som er 10-15m? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) I et lite håp om stillhet (?!) kan jeg vel komme med et par tips.. Du finner ethernet kabler der de selger dette (Clas Olsson, Elkjøp, Biltema, Elektrikersjapper osv) Har du samme problem (trådløst altså) med andre pcer vil jeg anbefale at du resetter routeren din (Står i manuelen hvordan du gjør dette). Dersom du ikke har fler enn 1 pc, og ikke får testet med andre, så kjør en reset allikavell. Du har oppdatert driveren til adapteret, men kan også være du bør oppdatere firmware til routeren din. Guider til dette ligger i forumet, spessielt for din router, men det bør også stå i manuel. Du har også mulighet til å endre krypteringsmetoder, eventuelt skru de av, for å se om dette hjelper. Med disse tipsene håper jeg at du får løst ditt problem, samtidig som vi slipper fremtide flametråder (?!!!!!!) Endret 7. januar 2010 av Youcef Lenke til kommentar
One Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Er bare på min pc dette skjer, ikke på de andre jeg har testa, så det er ikke routeren det er noe feil med. Men skal teste med en ethernet kabel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå