Gavekort Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei! Har kjøpt meg en Netbook på PS.no som jeg fikk den 28.des. Jeg vurderer å returnere den på grunn av ødelagte piksler. Men den Windows lisens-lappen falt av, så er det greit at jeg sender den tilbake og legger med den lille lappen? Jeg rev den egentlig av, men om jeg ikke hadde gjort det så hadde den blitt uleselig etter noen dager. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du har noe som heter angrerett, ikke returrett. Denne gjelder om du angrer kjøpet innen 14 dager, men da må produktet leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde. At du har fjernet windowslisenslappen gjør at produktet ikke kan returneres i slik stand, du har derfor ingen angrerett. Så er spørsmålet, hvor mange døde piksler er det på skjermen? Det kan henne du har reklamasjonsrett på dette, litt avhengig av hvor mange det er og hvor de sitter. Har du reklamasjonsrett kan du iallefall få feilen fiksa . Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Takk for god informasjon. Jeg har lest på Asus sine garantier og de sier at de ikke gir garanti på mindre enn 5 sorte eller tre hvite piksler. Jeg har en sort og en som putter på litt ekstra rød. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (...)må produktet leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde...At du har fjernet windowslisenslappen gjør at produktet ikke kan returneres i slik stand, du har derfor ingen angrerett..Stemmer, "tilnærmet samme stand". Men, at lisensmerket falt av, er det alvorlig nok da? Hadde det vært meg, så hadde nå jeg prøvd ihvertfall: Jeg hadde prøvd å få festet merket igjen, også meldt ifra om at jeg ville benytte meg av angreretten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Kan prøve å lime den på med svak klistrelim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå