Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen min fryser helt

Anbefalte innlegg

Heisann, som vanlig når jeg får noe nytt, er det ingen ting som fungerer slik det skal :p

Jeg har da fått ny PC-skjerm til jul, en Samsung Syncmaster 2233rz, 120hz. Med denne fikk jeg også nytt grafikkort: nvidia geforce gts 250 og 3D brille-sett fra nvidia.

En kompis installerte skjermen, den funket. Han installerte også grafikkortet, og det så ut til å fungere, selv om vi ikke fikk installert driverne fra CD-en. Men etter å ha gått på enhetsbehandling og trykket oppdater driver, så det ut som oppløsningen var fin og alt var greit.

Men så var det disse 3D-brillene. Etter jeg innstallerte de, fikk jeg bluescreen, og PCen restartet seg, noe som aldri har skjedd på denne dataen før. Så gikk jeg inn igjen, brillene fungerte fint på testen, og alt så greit ut. Men når jeg gikk ut av testen og gjorde vanlige ting, som å gå på internett o.l, frøs PCen (nesten) helt. Hvis jeg holdt musen over ikonene, skiftet de farge, men det skjedde ingenting hvis jeg trykket på de.

Samme gjaldt oppgavebehandlingen... Den reagerte ikke på noe.

Er det grafikkortet som er skylden i at PCen fryser? Eller er det brillene det er noe gale med? Driverne?

Takk til alle som gidder å lese :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...