Neo_mandal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei! Har et problemer jeg ikke klarer å google meg frem til hjelp... Når jeg spiller av media, f.eks. HD fra ps3 eller popcorn hour og til pc via hmdi kabel, så blir bildet litt merkelig.. dvs. rødlig stripe/skygge rundt mennesker og ellers i bildet.. Kan greit se en film, men det ser jo helt forferdelig ut med rød kontur rundt alt som er... Har noen ideer eller tips? Har dillet og dallet med alt av innstillinger.. bilde fra TV tuner blir veldig bra.. Takker så mye for svar! Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Er det ingen som har en anelse på hva det kan være? ser liksom ut som man ser litt dobbelt... Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det kan være en fordel at du skriver litt mer... Eksempelvis hvilken type tv det er snakk om, hvor gammel den er osv. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, TVn er en sony bravia prosjektor tv 50". begynner å dra på årene og pære må nok snart byttes. Men TV bilde via Scart og hdmi er knall, men fra ps3 eller annen media server blir bildet dårlig. Vet ikke o du noengang har sett en slags rødlig skygge rundt personer i bildet? Det er det samme uansett hvilken kvalitet som avspilles. Vet ikke helt hvordan jeg kan forklare det bedre Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ANYONE? Prøv å bytt HDMI kabel. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Om kilden er PS3 (dvs at det hender kun når den er tilkoblet ps3 via hdmi) så kan du teste å bruke feks svga om du har kablene eller scart for å se om den røde konturen forsvinner. Også greit å teste med en annen hdmi kabel. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Har prøvd annen hdmi kabel, men samme resultat. syns det er merkelig, for tv tuner er koblet til med hdmi og fungerer bra. så kabel og innganger fungerer, men rart at ps3 og popcorn hour viser feil i bildet.. skal prøve med annen type kabel men har nettopp flyttet så ting må letes frem.. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 En HDMI kabel kan da ikke lage en rød kontur av seg selv. Er nok prosjektoren som sliter litt vil jeg tro, kanskje sett den tilbake til fabrikktinstillinger og se om det forsvinner. Noen status? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå