lasse_hansen87 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei sann.. Installerte for et par dager siden fallout 3 GOTY, aldri spilt fallout 3.. Etter å ha kommet ut av valute 101, så skrudde jeg av. Og igår så loadet jeg spillet og begynte å spille. Når jeg kom inn i spillet da, så brått dukket det opp oppe i venstre hjørne at 2-3 DLC pakker hadde blitt lagt til, husker ikke navnet på akkurat de som ble lagt til.. Men hvor er de 2-3andre som ikke har blitt lagt til? Kommer de evt etterhvert?? Noen som har vært borte i dette? Lenke til kommentar
Fiat justitia Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hei sann.. Installerte for et par dager siden fallout 3 GOTY, aldri spilt fallout 3.. Etter å ha kommet ut av valute 101, så skrudde jeg av. Og igår så loadet jeg spillet og begynte å spille. Når jeg kom inn i spillet da, så brått dukket det opp oppe i venstre hjørne at 2-3 DLC pakker hadde blitt lagt til, husker ikke navnet på akkurat de som ble lagt til.. Men hvor er de 2-3andre som ikke har blitt lagt til? Kommer de evt etterhvert?? Noen som har vært borte i dette? Ikke noe direkte svar på spørsmålet, men de tilgjengelige tillegspakkene er: Operation: Anchorage The pitt Broken Steel Point Lookout Mothership Zeta Har ikke PS3, har Xbox 360 selv, så kjenner ikke til konsollens DLC behandling. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 De spretter opp automatisk når du kommer deg ut av Vault 101. Du får diverse radiosignaler, pluss quester i questloggen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå