harald25 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Heisann. Satser på at dette er riktig forum for et slikt spørsmål, hvis ikke overlever vi vel det Jeg er på utkikk ettter et kult bilde å henge på veggen på rommet mitt. Da tenkte jeg at jeg skulle være så sleip at jeg fant noe kult på nett i høy oppløsning, også få printet ut det på et stort papir(typ plakatstørrelse). Jeg kjenner en som jobber i Canon, så det å få det skrevet ut er ikke noe problem. Problemet er å finne et kult bilde som er stort nok, og her kommer dere inn. Er det noen som vet om noen steder, eventuellt spesifikke bilder, jeg kan få tak i dette? Med kult så mener jeg f.eks. bra naturbilder. Et bilde jeg kunne tenke meg men ikke har funnet i stort format er: Dette bildet henger i plakatstørrelse på den lokale pizza-sjappa hos meg, og det ser utolig kult ut Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du bør innhente tillatelse da, til å bruke andres bilder.... RandiA Lenke til kommentar
harald25 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Du bør innhente tillatelse da, til å bruke andres bilder.... RandiA Det skal jeg selvfølgelig gjøre. Men, må finne noen å spørre tillatelse om først Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du bør innhente tillatelse da, til å bruke andres bilder.... RandiA Det skal jeg selvfølgelig gjøre. Men, må finne noen å spørre tillatelse om først http://www.flickr.com/search/?q=Landscape&...w=all&adv=1 søk på flickr etter landscape bilder med Creative Commons lisens :-) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Da tenkte jeg at jeg skulle være så sleip at jeg fant noe kult på nett i høy oppløsning, også få printet ut det på et stort papir(typ plakatstørrelse).Du kan godt kalle det sleipt, men så lenge det er på din private vegg er det i følge norsk åndsverkslovgivning ikke ulovlig, så du kan ha god samvittighet. Utfordringen er jo å finne bilder som egner seg - men du har jo fått noen tips her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå