Hillbill Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hei. Jeg har installert en Samsung 500Gb(Modell HD502HJ) disk i tillegg til systemdisken som allerede er innstallert. Det som skjer er følgende: Bios finner disken og rapporterer riktig modell, størrelse og alt ser ut til å være i orden. Enhetsbehandling i Windows Vista finner også disken, rapporterer riktig modell, men klarer tilsynelatende ikke å finne ut mer en det. Forsøk på å grave frem mere info gir beskjed om at disken ikke er aktivert, og ingen info om formattering, filsysten etc er tilgjengelig. Tilsynelatende er den ikke formattert. I utforsker dukker ikke disken opp i det hele tatt, så det er ikke mulig å reformattere eller gjøre noe som helst der. Har noen gode ideer å bidra med her? Jeg synes også disken har en anelse vibrasjon, og det er vel heller ikke normalt? Endret 30. desember 2009 av Hillbill Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 høyreklikke min datamaskin -> behandle -> diskbehandling så må du sikkert gi disken en stasjon som f.eks d: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Nye interndisker er aldri formatert. Å initialisere i Diskbehandling er standard prosedyre. Endret 30. desember 2009 av Hårek Lenke til kommentar
Hillbill Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Nye interndisker er aldri formatert. Å initialisere i Diskbehandling er standard prosedyre. Føler meg litt dum her nå... Men, har aldri brukt Vista før så jeg dekker meg bak det for alt det er verdt :!: Uansett, Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå