nv-gs330 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei vurderer å kjøpe meg ny pc og har kikket litt på en acer aspire 5738zg med 640gb. LInk: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=113110 Noen som vet om det er et bra kjøp?? PÅ forhånd takk. ^^Anders L Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Eg har ein slik, og nyttar han til utdanninga mi i teknisk fagskule. (Tekstbehandling og 2D/3D CAD) Eg er nøgd med maskinen no, etter ein cleaninstall av W7. Stabil og fin maskin, med god batterilevetid. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har 5738G så innmaten blir noe ulik. Tastene er litt skjøre og festemekanismen kan knekke ved liten påkjenning. F.eks en hundelabb Touchpad er litt "treg" men det er egentlig en vanesak. Stillegående og forholdsvis kraftig ift. prisnivå. Jeg antar ZG-versjonen for det meste er av samme kaliber. Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå