Romis Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hei! Jeg har akkurat koblet sammen to skjermer. ( extended desktop. altså to desktops. ) Problemet mitt er at på den andre monitoren er det ingen status bar, altså vista baren med alle programmene som kjører, og klokke og alt det der. Er det en måte å få det på den andre monitoren i tillegg? Endret 30. desember 2009 av Romis Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) da må du bruke et program som f.eks ultramon. da får du windows baren strekket over begge skjermene så kommer vinduene på skjerm1 på baren på skjerm1 etc. er også et par ekstra greie knapper på vinduene sidenav lukk/minimer for flytting av windu mellom skjermene. du får også sette skjermsparer/bakgrunner samt annet småplukk inviduelt for skjermene. Endret 30. desember 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det heter 'Taskbar', eller oppgavelinje. Ikke 'Status bar' http://en.wikipedia.org/wiki/Taskbar PS: flyttet denne til "Windows", den passer ikke i "Maskinen fungerer ikke". Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) da må du bruke et program som f.eks ultramon.da får du windows baren strekket over begge skjermene så kommer vinduene på skjerm1 på baren på skjerm1 etc. er også et par ekstra greie knapper på vinduene sidenav lukk/minimer for flytting av windu mellom skjermene. du får også sette skjermsparer/bakgrunner samt annet småplukk inviduelt for skjermene. installerte programmet, og nå går ikke resolution høyere enn 1600x900 på spill, som ser helt forferdelig ut på spill. Har prøvd å fjerne programmet, med forskjellige skjermer, funker ikke i det hele tatt. Så tusen takk. edit: jeg kan få den opp i 1920x1080 men ikke med 60hz. Vær så snill å hjelp meg, jeg forstår ikke hva som er galt. edit2: prøver systemgjennoppretting edit3: det gjorde susen. En moderator kan stenge tråden nå. Endret 30. desember 2009 av Romis Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) bruker du orginaldriverne eller microsoft sine for skjermkort(ene)? har brukt ultramon siden "dag 1" og aldri hatt noen lignende problemer med fullscreen res. Endret 31. desember 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå