Eizon Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fem PC-skjermer og en sliten gammel kontorstol henger ikke sammen. [Les mellom linjene] Har satt meg noen viktige punkter: -Vippefunksjon -Låsbar i vilkårlig stilling (evt. trinnvis) -Høy rygg -Justerbarhet frem og bakover er et pluss -Medfølgende armlener er irrelevant -Så myk så mulig -Sidestøtte til rygg og ben er pluss -Kvalitet selvfølgelig -Pris irrelevant (åpen for forslag opp til ~10k) -Knirkefri Funnet så langt: IKEA Markus - Veldig lite negativt å si med denne i forhold til pris, men kunne tenkt meg noe mer Skeidar Carsten - Ikke funnet i fysisk form Skeidar Mowgli - Tror jeg prøvde denne som knirket en del Bilsete - God ide, men mer aktuelt om det ble brukt sete fra Mercedes Benz S500 Fagmøbler Sans - Lav rygg og hardt materiale trakk ned Fagmøbler Ukjent - Uten pris og navn, blanding av Markus og Sans, men dårlig kvalitet trakk mye ned Fagmøbler Royal 2 - Morsom og behagelig sak, noteres for fremtidig hjemmekinoprosjekt (Sofa uten hjul) Luxury og Anders - Bilder fra Google som falt i smak. Håg - Ikke testet, men ser ut til å være overflatiske Håper noen av dere har gode råd og erfaringer Lenke til kommentar
bruno Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Etter og ha vært innom ett stort antall kontorstoler både i jobb og privat endte jeg opp med danske Rabami, ikke akkurat de billigste men vel verdt pengene, du finner dem hos bl.a. Binders. Lenke til kommentar
Eizon Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takker, du husker ikke hvilken modell? Prøvde et par stoler hos binders også. Var ingen som imponerte, tross prisene på flere tusen. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Den jeg kjøpte heter Rabami 820 Extreme, jeg lurer forresten på om RBM som Binders også selger er samme stolene med annet navn bare. Mulig de ikke imponerer med engang men du bør sitte en times tid før du merker om en stol er god eller vond og sitte på, det samme gjelder forøvrig senger, det tar også en uke eller to før kroppen vennner seg til noe nytt. Endret 1. januar 2010 av bruno Lenke til kommentar
Raptor72 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Vil anbefale Ikea Markus, har en slik selv, veldig fornøyd samt at dette er en rimlig stol utfra hva en får for prisen. Ellers, hvis pris ikke betyr så mye, så vil jeg virkelig anbefale Kinnarps Plus[8]. Hadde slike i min siste jobb på Kongsberg. Du kan få den i forskjellige utgaver som du serav websida til Kinnarps. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har du vurdert en Aeron? Skal visstnok være utrolig bra stoler. Ikke prøvd selv, men har hørt mye godt om dem, og de ser bra ut. Selv bruker jeg en fra Savo, de har også en del bra stoler. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Håg har jo mange aktuelle stoler i det øvre sjiktet av ditt budsjett. Selv landet jeg på en IKEA Kläppe - en knallgod stol med det meste av justeringsmuligheter til en fin pris. Lenke til kommentar
Eizon Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takker for alle svar, var til veldig god hjelp! Var innom bohus i dag, og er nå stolt eier av Charles~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå