Gå til innhold

Årets Liverpoolsupporter på forumet - FINALE! (Alle kan stemme!)

Jefe

Finale: Stem på årets Liverpoolsupporter  

41 stemmer

1. 1. Stem på årets Liverpoolsupporter

• Termo
      16
    • Jefecito
      17
    • Superparanoid
      8

Anbefalte innlegg

Det kan vi gjøre. Noen som har et spesielt ønske om at jeg kjører opp med en ny tråd med poll eller skal vi bare gjøre det her?

Bare ta det her. Ingen som har tråden i "mine innlegg" dersom du lager en ny tråd, ergo blir det færre som stemmer. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min gikk også -igjen- til Jefe. Kvalitetsposter og en likandes kar.

Kan strengt tatt si omtrent det samme om de to andre, men Super poster 1 gang i halvåret og Termo nådde nesten helt opp, har vært kanskje den mest positive her etter vi fikk vår egen kategori, kudos! Kunne like gjerne gått til Termo, menmen.

Lenke til kommentar

But Jefe, loves 24.. like me. :cry:

Hehe neida, men Termo har vært syk nå i desember. Men over hele året fortjener Jefe den mest syns jeg. Vært mer aktiv, hatt fantastiske innlegg og alltid vært objektiv i Utd tråden osv. Begge er herlige brukere men Jefe fortjener det spør du meg, siden det er for hele året.

Menmen, Roman klarer jo selvfølgelig ikke å tenke på hele året, hva forventet jeg egentlig! :D

Lenke til kommentar

Personangrep anyone? Hvorfor er du alltid ute etter meg? Hva er det jeg har gjort deg? Jeg kjenner jo deg ikke engang! :(

:D Neida, tok jo hele året under consideration, er ikke retard heller. Syns bare at Jefe har vært skuffende lite engasjert etter at vi fikk kategoriene, og at innsatsen til Termo veier såpass mye at han fortjener det mest. Nå var også Termo ganske aktiv før kategoriene, så det blir dumt å indikere at jeg bare ser på desember måned når jeg stemmer her.

Lenke til kommentar

Tre gode kandidater alle sammen, og jeg synes Termo fortjener denne tittelen for innsatsen han legger ned i delforumet vårt! Men året sett over ett, det lille jeg har vært innom ( :p , neida jeg leser faktisk ganske mye!), må jeg gi min stemme til min gode venn og altaværing Jefecito. Bare det at han år etter år overlever kulden og mørketiden der oppe er jo bemerkelsesverdig i seg selv, men han er også en fantastisk bra supporter som bidrar svært mye på dette forumet, og definitivt en av de mest saklige og til tider objektive! Kudos!

Lenke til kommentar
Stemte Jefe i den første pollen, men det var egentlig ut av kameratskap. Nå stemte jeg Termo, jeg mener at han fortjener dette mest etter den syke innsatsen han har lagt inn i denne kategorien. Sorry Jef. :p

Greit det, bro. :p

But Jefe, loves 24.. like me. :cry:

Hehe neida, men Termo har vært syk nå i desember. Men over hele året fortjener Jefe den mest syns jeg. Vært mer aktiv, hatt fantastiske innlegg og alltid vært objektiv i Utd tråden osv. Begge er herlige brukere men Jefe fortjener det spør du meg, siden det er for hele året.

Menmen, Roman klarer jo selvfølgelig ikke å tenke på hele året, hva forventet jeg egentlig! :D

Yeah, takker man. Stemte forøvrig (da jeg la opp pollen) Termo som har - på egenhånd - bært Liverpoolforumet nærmest på egenhånd den siste tiden. Cred til han for det. Han virker også som en jævlig hyggelig kar, så det må også nevnes. :p

Haha, Hewitt. Appriciate it. Er selvfølgelig klar over at jeg ikke har vært så mye aktiv nå som kategoriene er kommet opp, men jeg har fortsatt tenkt å være innom her og prøve å skrive hver dag, og gjøre mitt til å bidra til at det i det minste er noe aktivitet her inne i tiden som kommer.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...