Gå til innhold

NHL2k10, flere rare ting som skjer

Anbefalte innlegg

Ok, jeg spiller på Wii og har både problemer med kontrollene og at spillet har litt rar vansklighets grad.

Wii problemer først

1. Random om de skyter eller ikke, jeg har pucken, målet er oppe og alt jeg trenger å gjøre er å skyte, jeg holder inne B og rister på moten, alt som skjer er at spilleren gjør en liten dans der han løfter og senker pucken hunde ganger i sekundet og vil ikke skyte, jeg begynner da febrilsk å riste slå og hoppe med moten og vil fremdeles ikke skyter.

Andre ganger skyter den helt fint.

2. Passing funker heller ikke, noen ganger passer bankover til ingen, ofte passer de bare bakover aldri til siden eller frem, jeg har spillt masse på practice og det virker helt random hvordan de passer pucken.

Så til spill problemer

1. Folka mine er aldri der de skal være, mens motstanderens spillere er altid der de skal være, mine spillere står ofte bare spille og ser på, jeg kan jo ikke gjøre all jobben selv.

2. Min målvakt slipper inn lette mål, motstanderens spiller så godt som ingen inn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vant endelig en kamp på pro, men ikke et helt realistisk 11 mål greit om det var en kamp i ny og ne men har på følelsen at dette blir det vanlige resultatet,

Jeg tør fremdeles ikke passe pucken da det er helt random hvor pucken havner og ofte senders pucken over linja og det blir offside

Lenke til kommentar

360 er det største tullet siden mirakel saft laget av gammle gummidek.

Bruk penger på en dårlig og ustabil "pc" med dårlige kontroler og dårligere netttilgang.

Når man kan kjøpe en my bedre pc som er litt mindre ustabil.

Bill Gates har allerde tatt nok penger fra meg gjennom windows, ikke faen om han skal få 2000kr til av meg

Lenke til kommentar

Hadde en relatuvt realstisk match i dag, jeg burde ha vunnet da de jeg spillte mot ikke var spesielt bra, spesielt på offansivet.

Stillingen ble 4 mot 3 til andre laget, noe som er et relativt realstisk tall, noe høyt, men langre fra uvanlig, hele første periode var faktisk mål løst noe som var litt kult, men eneste grunnen til at det ikke ble flere mål var at de som sagt ikke er så gode på det offansive.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...