Xanman Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Stjeler denne fra United-forumet Hvem mener dere har vært årets gooner på Diskusjon.no? Nominasjonsrunden vil vare i èn uke, og man kan nominere èn bruker hver. Jeg starter med å nominere iRoman! Liste over nominerte brukere: GoreGalore Hegland iRoman tc47 TomWhittaker Endret 1. januar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg nominerer SelgerA Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg nominerer SelgerA Finner ingen SelgerA i medlemslisten? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nominerer Hegland. Han er en bruker jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Takk for det Torstein. Jeg vil nominere GoreGalore. Han har blitt mere aktiv etter at vi fikk egen kategori, og er en av dem som holder liv her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takker Btw, er det bare moderatorer som kan lage polls? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, bare trykk rediger, så finner du det. Jimmy Page-avatar er også et stort pluss! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg nominerer SelgerA Finner ingen SelgerA i medlemslisten? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=82570 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Nei, bare trykk rediger, så finner du det. Jimmy Page-avatar er også et stort pluss! Ok, takk! Da regner jeg med at du liker signaturen også? Jeg nominerer SelgerA Finner ingen SelgerA i medlemslisten? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=82570 Ingen poster, ingen nominasjon Endret 30. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg nominerer... TomWhittaker. Skikkelig kosegutt, selv om han ikke poster så ofte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vil nominere iRoman og Hegland, selv om de allerede er nominert. Sorry til alle andre goonere her inne, men disse to er de eneste det kan stå mellom når det gjelder årets gooner på diskusjon.no i mine øyne Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vil nominere iRoman og Hegland, selv om de allerede er nominert. Sorry til alle andre goonere her inne, men disse to er de eneste det kan stå mellom når det gjelder årets gooner på diskusjon.no i mine øyne Ja. Lite kan vel sies imot den posten, Chancelor. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er helt enig i den. Skulle gjerne ønske det var flere som fortjente tittelen "Årets gooner", men i mine øyne er det bare iRoman og Hegland som kan kjempe om den tittelen. Sorry guys. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vil nominere iRoman og Hegland, selv om de allerede er nominert. Sorry til alle andre goonere her inne, men disse to er de eneste det kan stå mellom når det gjelder årets gooner på diskusjon.no i mine øyne Bli mer aktiv, du. Og takk for pene ord, dere er for søte. ^^ Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg vil nominere iRoman og Hegland, selv om de allerede er nominert. Sorry til alle andre goonere her inne, men disse to er de eneste det kan stå mellom når det gjelder årets gooner på diskusjon.no i mine øyne Sant det. ^^ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Drister meg til å nominere tc47 som årets skap-gooner. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Drister meg til å nominere tc47 som årets skap-gooner. Den er allerede lukket og låst. Tc tar den by a landslide. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 Drister meg til å nominere tc47 som årets skap-gooner. La ham til i listen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå