OscarMike1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Startet nettopp opp min nye netbook med XP Home. Under Min datamaskin ligger kun C:. Jeg har dårlige erfaringer med å kun ha en stasjon, og vil gjerne dele denne opp. Men går dette i XP? Funderer på å legge inn W7, vil det event. gå da? Takk! Eirik Lenke til kommentar
johome Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Bruk GParted til dette. Brenn ISO filen på en CD som et image. Deretter går du inn i BIOS og setter den til å boote opp fra CD. Nå skal programmet starte opp når du booter opp med CD'en. Endret 30. desember 2009 av johome Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Funderer på å legge inn W7, vil det event. gå da? Ja, da er det enkelt. Under installeringen velger du å slette den gamle partisjonen, og så oppretter du to nye. Du bør ha minst 50 - 60 GB på C: Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ok - takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå