Gjest Guest_bart4805_* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Jeg har en far som skal kjøre meg til en fest på nyttårsaften, siden jeg ikke er 18 og ikke kan kjøre selv. Jeg skal ikke overnatte etterpå så jeg skal ikke ha med meg noe særlig annet enn klærne jeg har på meg, men hadde lyst å ta med noe øl eller cider også. Problemet er å skjule det for han siden han absolutt ikke vil godkjenne! Noen forslag om hvordan jeg kan få sneket det med meg uten å bli oppdaget? Lenke til kommentar
Qck Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva med en bag hvor du har flaskene mellom noen klær / håndduker slik at de ikke lager lyd? Spør han hva det er kan du nevne fyrverkeri, ekstra klær..? Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Å putte flaskene i sokker er jo også en mulighet! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vel. Fyrverkeri og alkohol er en dårlig kombinasjon uansett, men er det ingen andre som skal dit som kan ta med for deg? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Stappe inni en sovepose eller noe, kanskje? Hvor gammel er du egentlig? Om du er 16-17 kan det være han ikke bryr seg så alt for mye, men dette kommer naturligvis an på faren din. EDIT: Leste førstepost bedre nå. Men et par øl/cider kan vel lett skjules i en bag/sekk, så lenge du pakker dem inn så det ikke klirrer når du går med den? Endret 30. desember 2009 av RainbowLady Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du har jakke med litt innerlommer på så går det ann å skjule halvlitersbokser i disse.. Eventuelt ha en genser med lommer under jakka som du gjemmer dem i. Bokser bråker ingenting og inneholder mer enn flasker Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Vel. Fyrverkeri og alkohol er en dårlig kombinasjon uansett, men er det ingen andre som skal dit som kan ta med for deg? Jeg ville gjort det Edit: Eller bare snakke med han om det, hva er egentlig vitsen med å gjemme det for han når du kan snakke med han om det? han vil jo sikkert si det er greit. Det er jo alltid bedre at han vet at du drikker en at han ikke gjør det. Endret 30. desember 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skal du til noen, hva med å levere alkoholen i forkant? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Vel. Fyrverkeri og alkohol er en dårlig kombinasjon uansett, men er det ingen andre som skal dit som kan ta med for deg? Det er jo alltid bedre at han vet at du drikker en at han ikke gjør det. +1 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde selv problemet med mine foreldre i tiden før jeg ble 18...Jeg gjemte flasker i mellom klærne mine i sekker og selv om de ikke merket at jeg hadde noe der, så tror jeg nok at de hadde en viss anelse om at jeg drakk. Det tror jeg de aller fleste foreldre har en følelse av når ungen kommer i 17årsalderen og drar på fest...en kan jo ikke akkurat forvente noe annet Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, tror de fleste skjønner hva som skal skje når poden skal på fest MEN det er ikke dermed sagt at alle godtar det, jeg hadde ikke tatt sjansen, lever godsakene dagen før, i dag Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Personelig snakket jeg ut om dette når jeg var 15 så jeg har ikke erfaring med å gjemme alkohol fra foreldre, de synes vel det er bedre at de vet at jeg drikker en at jeg lyver. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gi drikken til den som holder festen på forhånd. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er endel foreldre som ikke liker at ungene drikker før det er 18år, og ser kanskje helst at de er avholds videre også. Personlig mener jeg dette er sosialt mord, men det får så være. Det jeg selv gjorde når jeg ikke fikk drikke alkohol var å si at jeg dro til den kompisen foreldrene mine hadde godt inntrykk av og sa at vi skulle spise middag der osv. Deretter ordnet jeg meg skyss selv. I ditt vedkommende har du satt deg i ett lite problem da du skal få foreldrene dine til å kjøre deg. Eneste måte å få med seg alkoholen er nok å få sendt den med noen venner på forhånd eller dra på forhånd med den selv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Evnt. ikke bryt loven og vent til du er 18 med å drikke Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Evnt. ikke bryt loven og vent til du er 18 med å drikke Det er ikke ulovlig å drikke for mindreårige. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Evnt. ikke bryt loven og vent til du er 18 med å drikke Du tror han hører på deg når han ikke hører på sine foreldre..? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Stapp det i ræva. Det er slik man gjør det i fengsel. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Stapp det i ræva. Det er slik man gjør det i fengsel. genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå