bellduck Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 .NET Framework 3.5 er ikke installert. Installer det, eller sett prosjektet til å være for .NET 2.0. Hmm.. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For å sette det til .NET 2.0 gjør du følgende: Dobbeltklikk på "My Project" ikonet i Solution Explorer vinduet Klikk på "Compiler" og trykk deretter på "Advanced compile options". Velg 2.0 i "Target Framework". Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Takk! Har du en liten forklaring på hva som er forskjellen på 2.0 og 3.5? Evt hvorfor bør jeg bruke 3.5? (om jeg må det) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Winodws Presentation Foundation, Winodows Communication Foundation og Winodws Workflow er ikke tilgjengelig under 2.0. Og selvsagt alle 3.0 og 3.5 biblioteker (som pipes og stemmegjenkjenning) Det er også noen endringer i Visual Basic som språk i seg selv (lambda uttrykk for eksempel) men jeg er usikker om dette er påvirket av 2.0 switchen, ettersom dette ikke krevde noen endring i CLR for å fungere. De største forskjellene er dog i standardbiblioteket. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ok, godt å vite Men jeg får fortsatt opp samme melding under Win XP... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ah, Windows XP. Det er ikke sikkert .NET er installert der overhode. Trodde det fulgte med Windows update jeg... http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Ja trodde jeg også. SP3 er installert og alle updates og... En kamerat fikk det heller ikke til. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Vel, det skal uansett fungere dersom .NET 3.5 blir installert. På Windows Vista følger .NET 3.0 med, og i Windows 7 følger 3.5 med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå