Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) heisann! jeg har et aldri så lite problem med min pc. Etter at lillebroren min dunka hendi en USB penn når den sto i pcen, så har ikke pcen ville gått på. Så jeg som er så smart, prøvde og disable USB portene. Men ettersom at Mouse/keyboard osv sto over på noen andre USB greier, så trodde jeg ikke de og ble disabla. Så nå kan jeg verken trykke på noe eller skrive noe. Vel, pcen ville hvertfalt fungere etter dette, men det hjelper jo ikke når jeg verken kan trykke på noe med musa eller skrive noe med tastaturet. Noen som kan hjelpe? Takk EDIT: Jeg må og tilføye at jeg har Express gate på pcen, og det er vist ikke installert ordentlig etter jeg disabla USB portene. Endret 30. desember 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er det mulig? Jaja, du får kjøpe deg et PS2 tastatur, mus trenger du ikke siden du kan gjøre alt med tastatur uansett Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er vel mulig å resette BIOS med en jumper på HK. Men du må informere om hva slags PC du har. PS: jeg forandret emnetittel. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Nettike...mnefeltet.22.3F Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, tror jeg får gjøre det :!: Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, tror jeg får gjøre det. Jeg har i7 920 CPU, Asus p6t v2 delux HK, corsair 750W og ja, det holder vel? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du har en overgang fra USB til PS/2, kan du bruke den. Da slipper du å resette BIOSen. Husk å enable USB da Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du har en overgang fra USB til PS/2, kan du bruke den. Da slipper du å resette BIOSen. Husk å enable USB da Ja, var det første jeg tenkte på. Får jeg har faktisk en sånn overgang, må bare prøve og finne den Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du har en overgang fra USB til PS/2, kan du bruke den. Da slipper du å resette BIOSen. Husk å enable USB da Ja, var det første jeg tenkte på. Får jeg har faktisk en sånn overgang, må bare prøve og finne den Håper du er så heldig at USB-tastaturet ditt også "snakker" PS/2 ... Det er ikke lenger noen automatikk i at det gjør det. (Det er flere forskjeller på USB og PS/2 enn formen på pluggene.) Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Tror ikke det noe håp får meg og finne den ps2 greia. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hvis du bor i Trondheim, kan du alltids få et PS/2-tastatur av meg. Har flere liggende. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 bor desverre ikke i trondheim, men er det mulig og kjøpe det elkjop osv? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ta deg heller en tur bak Elkjøp og andre elektrobutikker. Der ligger det nesten alltid fullt brukbart utstyr Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 For å slippe rote rundt ute i kulda på tastatur-jakt er det enklere som Hårek sier; Clear Cmos (står i manualen din hvordan du gjør det) Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 For å slippe rote rundt ute i kulda på tastatur-jakt er det enklere som Hårek sier; Clear Cmos (står i manualen din hvordan du gjør det) ja, får prøve det Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 hvilken kategori stå clear Cmos under? fant det ikke i innholdsfortegnelsen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Side 2-22, "Clear RTC RAM" Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, ja... Noen burde holde seg til http://turl.no/74d Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Da kan posten stenges, har fikset problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå