Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]ved kjøp av bil, hva burde man?

Biler

Anbefalte innlegg

Hei

Når man skal kjøpe brukt bil Fra Finn.no og er akkuratt ved bilen, og det mangler underskriften min og da er bilen min, hva burde jeg se på? hva burde jeg spørre om spess om det er BWM 1990~ tallet

Del dine erfaringer med oss her spessielt om du har en gammel BWM eller kjøpte brukt bil fra finn.no Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Når man skal kjøpe brukt bil Fra Finn.no og er akkuratt ved bilen, og det mangler underskriften min og da er bilen min, hva burde jeg se på? hva burde jeg spørre om spess om det er BWM 1990~ tallet

Del dine erfaringer med oss her spessielt om du har en gammel BWM eller kjøpte brukt bil fra finn.no Takk :D

HÆ??????

Lenke til kommentar
Hei

Oversettelse:

Hva burde man undersøke på bilen før man kjøper den? Gjelder BMW fra 90-tallet.

Har du erfaring fra gammel BMW eller har kjøpt bruktbil på finn.no? Takk.

Hei

Hva burde man undersøke på bilen før man kjøper den? Gjelder BMW fra 90-tallet.

Har du erfaring fra gammel BMW eller har kjøpt bruktbil på finn.no? Takk.

Se etter rust, se at/om alle servicer er fulgt, sjekk om den har vært i noen ulykke, spør hvorfor den skal selges, osv.

Er du usikker kan du alltids ta en sånn NAF bruktbiltest før du kjøper den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...