Biler Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Når man skal kjøpe brukt bil Fra Finn.no og er akkuratt ved bilen, og det mangler underskriften min og da er bilen min, hva burde jeg se på? hva burde jeg spørre om spess om det er BWM 1990~ tallet Del dine erfaringer med oss her spessielt om du har en gammel BWM eller kjøpte brukt bil fra finn.no Takk Lenke til kommentar
1915 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Når man skal kjøpe brukt bil Fra Finn.no og er akkuratt ved bilen, og det mangler underskriften min og da er bilen min, hva burde jeg se på? hva burde jeg spørre om spess om det er BWM 1990~ tallet Del dine erfaringer med oss her spessielt om du har en gammel BWM eller kjøpte brukt bil fra finn.no Takk HÆ?????? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 snakk om å skrive så folk forstår Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Når man skal kjøpe brukt bil Fra Finn.no og er akkuratt ved bilen, og det mangler underskriften min og da er bilen min, hva burde jeg se på? hva burde jeg spørre om spess om det er BWM 1990~ tallet Del dine erfaringer med oss her spessielt om du har en gammel BWM eller kjøpte brukt bil fra finn.no Takk Oversettelse: Hva burde man undersøke på bilen før man kjøper den? Gjelder BMW fra 90-tallet. Har du erfaring fra gammel BMW eller har kjøpt bruktbil på finn.no? Takk. HeiHva burde man undersøke på bilen før man kjøper den? Gjelder BMW fra 90-tallet. Har du erfaring fra gammel BMW eller har kjøpt bruktbil på finn.no? Takk. Se etter rust, se at/om alle servicer er fulgt, sjekk om den har vært i noen ulykke, spør hvorfor den skal selges, osv. Er du usikker kan du alltids ta en sånn NAF bruktbiltest før du kjøper den. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 nå lest jeg den første posten noen ganger og nå skjønte jeg den. men leste også hva du har skrevet og da ble det enda lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå