maggno Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei, har også et g19 tastatur som jeg ikke får til å virke,( de vanlige tastene fungerer fint). Men de "spesielle" tastene rundt skjermen reagerer ikke. Og på skjermen på tastaturet viser bare logoen til Logitech. Skal ikke det komme noen andre ting der når man starter tastaturet? Det jeg engentlig trenger er en full forklaring på hvordan tastaturet virket (ja jeg er en noob ^^ ) . Så de to hovudtingene jeg trenger er å få til den lille skjermen og farge på tastene Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det første du trenger å gjøre er jo strengt tatt å instalere driverene , og ta deet derfra Lenke til kommentar
maggno Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Har instalert den cd'en som fulgte med, kommer inn på en LGDCore meny der jeg kan stille inn på noen key-bindings men vet ikke vordan jeg stiller på farge til tastaturet og den lille skjermen. Etter jeg instalerte det var det ingen meny som var på skrivebordet, måtte gå inn der jeg instalerte det for å finne den menyen (LGDCore). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå