Odin_J Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ser dette greit ut, trenger jeg bedre PSU. Windows os, andre vifter og slikt tar jeg på sparke. Men hvis dere har noen bra sider til å kjøpe windows os så er det bra. Skriv hva dere mener. Endret 30. desember 2009 av Odin_J Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 psu håller till det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hva skal du bruke PCen til? Du burde kanksje kjøpe 4GB ram og ikke 2GB. Er vel ikke dumt å kjøpe DDR3 heller. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 lurer også hva pc'n skal brukes til?? og ikke kjøp deg ddr3 ram. vil funke veldig dårlig på ett hovedkort som støtter ddr2. Og dette blir vel en grei pc til å surfe litt på nettet med. som spille pc er det vel ett lite stykke under brukenes. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 lurer også hva pc'n skal brukes til?? og ikke kjøp deg ddr3 ram. vil funke veldig dårlig på ett hovedkort som støtter ddr2. Mhm, da må han isåfall oppgradere hovedkortet også. Lenke til kommentar
Odin_J Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg skal bruke pc'en til en TV pc, men kunne klare å spille litt på den. Call of duty, nyere bilspill etc. Jeg kommer til å kjøpe med 4gb ram, og kommer til å klokke prossesoren. Hva ville dere forandret med pc'en så den passer til mitt bruk.(men ikke kabinettet) Godt nytt år:) Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ville forandret det meste egentlig. foruten BD spilleren og strømforsynga. heller gått for en kraftig amd eller i5 cpu. Og ett skjermkort som er akeptabelt nok å spille på 9500 gt er ikke brukenes til noe mer enn å surfe på nettet med. Skjermkortet bør også ha hdmi utgang grunnet at denne skal stå på tv'n. Lenke til kommentar
Odin_J Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg kommer nok til det, hva tror dere om cpu viften er den brukbar. Bør jeg satse på fire kjerner i amd. 2.5GHz prosessor. Hvilke hovedkort og skjermkort ville dere valgt? Godt Nyttår:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå