Gjest fascistjævler Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 1) Det er riktig at jeg bruker vulgære ord i innleggene mine. Det gjør jeg med en stor glede, og koser meg over at idioter ikke klarer å se det seriøse i en mening på grunn av feil innpakning. Det er et kvalmende intolerant og snobbete aspekt av mennesker i samfunnet, og jeg peprer gjerne alt jeg skriver med snæks som forpult, faen, fittedrit, horOnge, morrapuler, osv. Om dere ikke klarer å følge et logisk resonnement som følge av stygt språk, så big fucking deal. 2) Jeg gidder ikke å trolle, det krever en IQ på linje med en trisomi 21 unge, gitt hvor lettprovoserte og intolerante mennesker er i sin alminnelighet. Det er ikke morsomt å provosere moderatorer og idioter. Det er bare leit at dere eksisterer: 3) Det er en skam at dere stengte tråd nr 1 på bakgrunn av toms antakelser om min motivasjon ved å skrive om barnesex. Det beviser at han er dum, en imbesill, et menneske som jeg skulle ønske ble overkjørt av en dampveivals, eller gruppevoldtatt på tøyen, før noen slo opp skallen hans med et balltre. Jævla fascist. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skjønner ikke hva du prater om jeg, men tusen takk for at du styrker mitt vokabular Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 når du tar opp en relativt useriøs problemstilling med ett stygt språk og samtidig bryter reglene for anonym posting, så må du regne med at trådene dine blir sperret... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Grunnen til at den forrige ble stengt var ikke ditt syn på ting, men fordi du blir bedt om å poste det som bruker og ikke gjesteposte. Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du høres litt vel dramaqueen ut. Eventuelt dramaqueer. Men jeg er enig i poenget ditt, dersom jeg forstår det riktig. Man kan ofte bli misforstått. Men du er ikke akkurat overbevisende med styrkende poeng på din side når du formulerer deg slik som du gjorde der akkurat... Nå har jeg ikke sett tråden du sikter til heller, men det å rase ifra deg på denne måten er ikke særlig rasjonelt, så jeg har mine tvil om hva slags englebarn du har vært i den tråden du snakker om også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Også så sint a gitt! Lenke til kommentar
Gjest Guest_jaja_* Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 kjipt.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du sa at du ikke gidda å diskutere allerede etter første innlegg i den forrige tråden din. Og hvorfor er du så full av hat? Prøv å vær rolig, og mer saklig. Så kommer du lenger. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Gjesteinnlegg har ingen tynge eller betydning for meg. Prøv igjen senere... Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Bare småbarn som trenger banneord for å uttrykke seg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Det er en skam at dere stengte tråd nr 1 på bakgrunn av toms antakelser om min motivasjon ved å skrive om barnesex. Det beviser at han er dum, en imbesill, et menneske som jeg skulle ønske ble overkjørt av en dampveivals, eller gruppevoldtatt på tøyen, før noen slo opp skallen hans med et balltre. Jævla fascist. Jeg har ikke sagt noe som helst om dine motiver. Tvert om postet jeg enkel begrunnelse for hvorfor ditt innlegg ikke var i tråd med gjestepostreglene. Som en annen bruker fikk med seg: Grunnen til at den forrige ble stengt var ikke ditt syn på ting, men fordi du blir bedt om å poste det som bruker og ikke gjesteposte. Og derfor stenges denne også. Så kan vi gjerne ta en diskusjon om en stengt post på et internettforum virkelig er god grunn til massevoldtekter. Men da må du igjen registrere en bruker. At noen som ikke kjenner meg kaller meg imbesil utfra et enkelt moderatorinnlegg tar jeg med stor ro. Og å bli kalt fascist er i det minste en avveksling fra å bli kalt politisk korrekt liberaler, som vel er merkelappen de fleste dytter på meg når de er uenige med meg. Geir P.S. Send meg gjerne noen ord på PM dersom du ønsker å argumentere for at du hadde behov for å gjesteposte ditt opprinnelige innlegg og hvorfor det ikke er i strid med reglene for forumet. Fortrinnsvis uten alt for mange skjellsord, i alle fall hvis du ikke er et troll og ønsker å oppnå noe med det... Endret 30. desember 2009 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg