MadsFN Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei. Fatter'n kom her med en kodet Kingston Datatravler som det sto "Vault Privacy" på baksiden. (4gb) Den er kodet og han lurte på om jeg kunne fjerne kodinga... Har passordet og men hva skal jeg gjøre? Når jeg prøver å konvertere den til FAT32 eller NTFS gjennom CMD kommer den opp med: "Kan ikke konventere volumet på denne enheten." Filsystemet den kjører nå er CDFS What to do ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Er det "convert" kommandu du prøver? Den kan bare brukes på FAT32, ikke CDFS. Du må antagelig slette partisjon og lage ny. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 jeg prøvde å sette den til FAT32 eller NTFS p.g.a kansje det hjalp mot krypteringen men den kom altså opp med "Kan ikke konventere volumet på denne enheten" Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Virker som vi går i ring her. Du svarer ikke på spørsmålet, og gir ikke mer informasjon enn du allerede har gjort. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Så hvordan sletter jeg og lager ny partisjon? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det gjør man i Diskbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå