Gjest kontroversiell Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg skal med dette innlegget komme med argumenter for hvorfor det er greit å knulle jenter som er under den aktuelle seksuelle lavalder, og argumenter for at den seksuelle lavalderen kun er et resultat av herskesyke foreldres gjennomslagskraft for sine preferanser i dagens samfunn. I somalia er det ikke uvanlig at høvdinger på 100 år knuller 12 år gamle jenter og får barn med dem. Familien blir stolte, avkommet stiger i status og får gener fra sterke individer som sjefer over flokken, gjerne høyere, sterkere og sunnere en resten. Gutter kan få barn hele livet. Bakgrunnen for dette fra naturens side synes å være spredning av genetisk materiale, og framdyrkning av bedre mennesker. Naturen driter i feite og depressive slasker som ikke klarer å få seg dame, og ved å la de sterke, sunne og kompromissløse få knulle seg fram, sørger naturen for at de gode genene overlever. Jenter bidrar til dette, ved å periodevis, avhengig av hvor de er i østrogensyklusen, knulle bad boys, og late som at ungen kommer fra tøffelhelten hjemme. Nok om det. I Norge er det sett på som sykt om en 50 åring knuller en 12 åring. Han er da en samfunnsfiende, en slask, et avskum, etc. Fra medisinsk side i vesten har man satt en helt villkårlig sykdomsdefinisjon på dette, som truer integriteten til forskere, da den blander personlige føleser inn i vitenskapen og stempler dette som fakta. Sex med unge er stemplet av psykiatere som uønsket (psykiatere knuller som kjent ikke barn, de tar heller grovt for seg av pasienter, etter at de har kurert sine egne nevrotiske personlighetstrekk). Jeg skal gi psykiaterene halvveis rett. Det er sykt med gamle damer som knuller ungfoler, da gamle damer ikke kan få barn. Deres sextilbøyelighet er kun en spredningseffekt av behovet for å spre beina da de var unge. Men for menn er det annerledes, da de kan få barn hele livet, selv om sædkvaliteten synker. Grunnen til at det er forbudt å knulle trange jenter som akkurat har fått hår på matta, kan derfor kun ansees å komme fra personlige interesser, og ikke en etisk naturlov per se. Det er derfor nærliggende å tro at det er egoistiske foreldre, som helst vil se barna sine som barn til de blir 40, slik at de selv kan se på seg som yngre, som ligger bak forbudet mot barneknulling. Barn, voksne single, besteforeldre, osv er feige som har latt seg manipulere til å støtte dette forbudet. Det er kun foreldres interesse dette dreier seg om, barnas interesse kan jo gå begge veier. Det er mange barn som har lyst på sex. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Du ser altså ingen problemer med 12åringer som foreldre? Lenke til kommentar
tess0 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Du har totalt misforstått poenget med den seksuelle lavalder, og eg håper dette innlegget er ein spøk meint for å provosere. Dette er så trangsynt at eg nekter å diskutere. Endret 30. desember 2009 av tess0 Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hadde han brukt et annet ord enn "knulle" igjennom hele innlegget skulle jeg vurdert å lest og tatt det mer seriøst enn jeg gjør nå. Satser på at dette bare er for å provosere. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) God dag troll fra natturen sin side det vel kanskje ikke ett problem. fra natturen sin side er det ikke så mye som er problem egentlig, ser ikke problemet med å f.eks drepe noen heller, sett fra natturens side, er det den sterkeste som overlever, er jeg sterkere enn deg overlever jeg og ikke du. heldigvis lever vi ikke etter natturens lover men de norske lover, de tar hensyn til ting som natturen ikke har gjort(f.eks drap, overgrep, svindling, tortur, fartsgrenser osv). slutt å tenk at du kan leve etter natturen men heller leve etter regler og normer som er satt i samfunnet. Endret 30. desember 2009 av aklla Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Formålet med gjestepostordningen er ikke å beskytte kontroversielle meninger eller utsagn, men å beskytte brukere mot spredning av privat helseinformasjon og annet det kan være grunn til at man ikke ønsker at skal bli kjent for familie og venner. Norge er, tross en klar favorisering av de politisk korrekte, ikke noe diktatur, og man blir stort sett ikke fengslet for sine meninger. Så er det forståelig at en del mennesker ikke vil at omgivelsene skal vite hva de egentlig mener og står for. Men det må vi veie mot behovet for å kunne holde noen ansvarlig. Når folk er anonyme er terskelen mindre for trolling. Kan man ikke stå for sine meninger så bør man - stort sett - la være å poste dem her på forumet. Dette er forøvrig ikke noe bevis fra trådstarters side, det er et argument. Men den diskusjonen kan vi ta om vedkommende starter en ny tråd under et registrert brukernavn. Denne tråden stenges. Reaksjoner tas på PM. (Og ja, det krever en registrert bruker.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg