Knife Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hei. Jeg tror jeg skal ned til %10 i fettprosent før jeg begynner å bulke opp om håp på minst mulig fett. Så jeg bare tenkte, hvor lav fettprosent er det før magerutene blir synlige? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Spørs jo hvor mye muskler du har bak, har du Arild Haugen/Ronnie Coleman muskler, trenger du lavere enn hvis du er utrent. Men mener å ha hørt at mellom 7-10% er der det skjer Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Om du ser bra ut på 12% så ikke gå ned til 10% Selve prosenten blir ikke så nøye alikevel, kun forskjellen mellom målingene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Sixpack skal ikke vises uansett, man skal ha flat mage i det daglige liv, se starten (første og delvis nr 2) ved stramming og full 6/8-pack etter en god trenings økt Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut nå, ligger vel på %13-15 prosent. Jo mer fett jeg har, jo lettere legger jeg på meg mer fett. Fordi fettcellene blir større. Så her er jo et problem, hvis jeg legger på meg 1kg hver 2 uke i 1 år, vil jeg nok forsåvidt få mer muskler ja, men fett også. Og til slutt kan jo det være at jeg ikke klarer å kontrollere fettet og det vil ta meg ekstremt lang tid å få vekk alt fettet. Så er dette sant? (husker jeg leste det et sted) Så burde jeg gå ned i fettprosent også gradvis legge på meg muskler uten å gå så alt for mye opp i fett? Leste også om en fyr som skulle ta bulk, han hev i seg 5000kcal i over 6 månder. Giklk fra 81 til 105kg. Det som skjedde var jo at han ikke fikk kontroll over fettet på kroppen, han begynte å legge på seg fett raskere enn før. Det tok ham 18 månder å komme ned til samme fettprosent, og når han var ferdig veide han bare 83kg. 18 månder waste. Det som blir litt synd er at hvis jeg skal ned til %10 fett, så må jeg helt sikkert kvitte meg med 10kg. Og da har jeg jo samme vekt som da jeg begynte Endret 30. desember 2009 av Pijus Lenke til kommentar
War Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Det er hele poenget med H&F C /A til MyR. Bulk med 200kcal i pluss og øk kun massen. Tabbe nr en er en tabbe jeg selv har gått i. Man starter med høy fettprosent for eks et utgangspunkt på 15%. Su bulker man med 4000kcal pr dag, sikkert 1200+ i overskudd. Vekten og styrken øker drastisk, man bygger også mer masse på den måten men fettprosenten blir høyere. Tilslutt veier man mye og er feit og sterk. Så må dette deffes bort i 3-4-5-6-7-8-9 mnd og så er man tilbake der man startet ca. Stram musklene, se i speilet og hopp. Rister det noen steder? Da er det fett som du kan ta bort. Ta sideplanke, kjenn på hoftene osv, mykt? fett? Ikke deff til sånn her: Men til sånn her: Endret 30. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Stram musklene, se i speilet og hopp.Rister det noen steder? Da er det fett som du kan ta bort. Ta sideplanke, kjenn på hoftene osv, mykt? fett? Jeg kan se mage musklene strammes når jeg hopper. Liksom, jeg kan se de 4 første rutene. Har bestilit fettklype, så bare vente.. Iden min er å komme ned på %10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå