cossiemk1 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) En kompis skal legge over alt fra en 120gb og en 20gb til en 250gb disk, men han påstår at maskinen vil slette det som ligger på 250gb før han får lagt inn noe mere... er det en måte å unngå dette på? Endret 31. desember 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Legge allt fra 20 til 120 så deretter til 250. Du kan bare legge til den større hdd. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det hjelper jo ikke... Han har save fra MW2 på 250GB disken, men når han skal legge over fra 120GB disken til 250GB disken, så slettes det som ligger på 250GB disken fra før... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 legg saven over til en memory stick da. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 legg saven over til en memory stick da. Som i en vanlig usb-minnepenn? Hvordan får jeg det over på 250GB disken igjen da?? uten å slette det som er der? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) som i en vanlig microsoft official memory unit http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox360memoryunit512mb/ eller 256 mb som brukte å følge med arcade versjonen. kopier fra hdd til memory også tilbake når dere er klar med harddisken igjen http://www.ehow.com/how_5101512_copy-xbox-...save-files.html denne var vakker Endret 30. desember 2009 av 530XD Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) som i en vanlig microsoft official memory unit http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox360memoryunit512mb/ eller 256 mb som brukte å følge med arcade versjonen. kopier fra hdd til memory også tilbake når dere er klar med harddisken igjen http://www.ehow.com/how_5101512_copy-xbox-...save-files.html denne var vakker Ja, det er jeg klar over, men et slikt minnekort har han ikke... Men det er altså sånn at man ikke kan bruke transferkittet og overføre noe fra flere disker, og til 250gb disken, uten at det da vil slette det som i utgangspunktet er på 250gb disken? Endret 30. desember 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Han kab putte allt på pcen så dra det tilbake. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Han kab putte allt på pcen så dra det tilbake. Ja, var det jeg også mente, men dette hadde han ikke skjønt noe av. Hadde jeg hatt tid, så skulle jeg kjørt bort til han å hjulpet han, for jeg mener det må være en enkel sak å fikse, men de "bruksanvisningene" jeg har sendt han, skjønner han ikke noe av. Noen som kanskje vet om en skikkelig "få det inn med teskjed" annvisning?? Også har han jo hengt seg opp i dette med transferkittet da, for det skulle jo være så enkelt og cd fulgte med osv... så viss noen kan bekrefte at disken man kopierer TIL blir slettet før kopieringen starter, så hadde det vært fint Sånn jeg har forstått det, så kan man ikke bruke transferkittet til å overføre til pc, stemmer det? Endret 30. desember 2009 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Om han har et transferkit som den ene enden går på hdd og den andre i usb. Kan han laste ned programmet xplorer360 (tror jeg) og dra den han vil over. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Hvis du bruker transferkit til pc vær obs på at noen savegames kan bli korrupte da de bruker ID fra både konsoll og opprinnelig hd. Fikk jævlig problemer med fifa10 saves'ene mine etter å ha flyttet dem over via pc'en.. Endret 2. januar 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du bruker transferkit til pc vær obs på at noen savegames kan bli korrupte da de bruker ID fra både konsoll og opprinnelig hd. Fikk jævlig problemer med fifa10 saves'ene mine etter å ha flyttet dem over via pc'en.. Da reshasher du filen med riktig id. Det gjør du på 10 skunder. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Da reshasher du filen med riktig id. Det gjør du på 10 skunder. Ikke hørt om dette før - hva er det? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Det er at hver game save er lagret til en gamecard id. Når du rehasher den kan du gjøre den om til den iden du vil.Altså dere kan dele på saves.... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ok - det kan forklare hvorfor så mye ble korrupt da jeg kopierte hd'en min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå