Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hola! Jeg er da Mikkel™. Jeg er IKT lærling og jobber ved Steinkjer VGS enn så lenge. Bor i Steinkjer og logisk nok. Er pensjonert wannabe gamer som har gått over til den grønnere side. Driver med diverse fritidsaktiviteter som f.eks trening i form av styrke, kondisjon, ski, jakt og alpint. Jeg har jævlig lett for å bli misunnelig og kan ha humørsvingninger fra helvette til tider. På forumet finner du meg somregel på DNFK om jeg da ikke svirrer rundt og svarer i diverse andre tråder. Jeg spiller og gitar og svirrer derfor litt rundt i "den uoffisielle gitar-tråden". Har bare basis utdanning som IKT men har og ett år med Resteurant og matfag i sekken. Jeg kan og være ett lite troll til tider men det er vel alle - Mikkel Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ja, er vi ikke alle litt troll i ny og ne? Hei Mikkel. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Hei trollet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå