lasse_hansen87 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hei sann.. Satt å spilte Fallout 3 GOTY igår, og det var 2dagen jeg har spilt. Igår så kom jeg ut av valute 101, og la merke til en ting, når jeg løper fremover i landskapet, så hakker det sånn bitte litt innimellom.. Er det bare hos meg, eller er det flere som har lagt merke til det?? Eller flyter spillet HELT glatt hos dere andre?? Var ikke mye hakking lissom, var sånn innimellom bare, et lite hakk lissom.. Irriterte meg igår, men var kanskje fordi jeg var overtrøtt også. hehe Endret 31. desember 2009 av lasse958 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 ? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 den laster litt å litt av brettet. da lagger det nok litt. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Okay, Har forstått det sånn at Point Lookout, er et nytt sted, ganske mørkt og skummelt, Er dette et sted jeg kan dra til nå f.eks? Har nettopp begynt å spille... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Skjer innimellom hos meg også, spillet generelt er litt ustabilt.. Men men, får vel bare leve med det Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Er ihvertfall et supert spill etter min mening. Point Lookout, er dette et sted man kan dra å besøke?? Kan man f.eks dra til alle DLCène, altså stedene??? Er det normalt at man ikke mottar alle tilleggspakkene i førsten? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tilleggspakken spretter opp etterhvert etter at du har kommet deg ut av 101, og da kan du reise til de om du vil det.. Anbefaler å komme deg i allefall litt opp i level. Jeg er snart level 17, og har ikke rørt expansion packsa enda Lenke til kommentar
Patience Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 ja. du kan nok besøke point lockout allerede nå. det kan fort bli vansklig. anbefaler deg å ta the pit først. der får du et sykt bra laser rifle. eller mothership zeta. da går du fort opp i level. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det koster vel 100 caps å dra til The Pitt, så er ikke sikekrt du har råd i begynnelsen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 tull . bare å drepe 4-5 folk. de forran tunellen me gønnere Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan kan jeg gå ganske fort opp i level på fallout 3? Og få mere lockpit skills? Har ikke rørt tilleggspakkene enda. Driver å spiller på mainstoryen. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) For å gå opp i level trenger du EXP, det får du av å drepe fiender, fullføre quests, lockpicke, hacke terminaler (hacke terminaler er dritlett og du får mye exp av de vanskeligere terminalene. Men du trenger høy science skill da). Når du levler så kan du adde points til lockpicking Endret 31. desember 2009 av timb Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 så jeg må altså komme meg opp på levels, for da kan jeg adde skills? Da har jeg forstått det riktig tenker jeg.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ja, hver gang du går opp i level så får du rundt 18 skillpoints (varierer etter hvordan perks du har valgt). Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan lønner det seg å plassere disse i førsten da??? spredt, noen som bør være høyere enn andre. Er som sagt i førsten på spillet Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) I førsten lønner det seg å skaffe 25 explosives, slik at du kan disarme bomba i Megaton. Så er det lurt med mye Small Guns, Medicine, Science, og Lockpick. Endret 31. desember 2009 av timb Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2009 I førsten lønner det seg å skaffe 25 explosives, slik at du kan disarme bomba i Megaton. Så er det lurt med mye Small Guns, Medicine, Science, og Lockpick. Disarme bomba i megaton? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Du får den questen når du går inn i Megaton første gang og snakker med Sheriffen. Du kan også velge å sprenge bomba da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå