coolpix Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei! Beklager at jeg pusher en ny tråd her.. Er på utkikk etter et videokamera til feriebilder og diverse barnetilstelninger. Som så mange andre ønsker man nest mulig, biligst mulig! Har sett på de to nevnte kameraene, og så at HMX H100 kom på tilbud i januar hos elkjøp for 2999. Føler at 3000 er en slags øvre grense på hva jeg har råd til. Ser også at Sonyen har 450 kr. cashback, og kommer på litt over 3000 hos elkjøp. Noen som har noen formening om de to kameraene? Lagte en tråd tidligere om et JVC kamera fra Siba til 2990, men ikke fått noen respons på den tråden. Kort oppsumert: Noen som har noen synspunkter på de to/tre nevnte kameraer?? Har lest mye fint om Canon HF200, men den ligger et par tusen over. Er det slik at det er verdt de ekstra penge for litt hobbybruk? Tenker da på om jeg om et par år må kjøpe nytt kamrea visst jeg kjøper samsung eller sony, men med canon sitt har man det i årevis..? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Skal nå kjøpe meg Sony HDR-CX105E snart, der har du jo 8gb i flashminnet, og kan ta opp til 3 timer med HD video. Veldig bra kamera for å filme bla. Skating, eller ett eller annet "kjappt". Samsung sin er billigere, men har hørt mye dårlig om kvaliteten. Skal vel ha gode funksjoner. Har ikke mye kjennskap til HMX-100 modellen. Your choice. Lenke til kommentar
cb750f Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei, hei! Jeg kjenner ikke til Samsung sitt videokamera, men jeg kjenner ganske godt Sony kameraet. Jeg kjøpte Sony HDR-CX105 i mai 2009 og har filmet ganske mye med det og er kjempefornøyd. Spesielt ved filming ute er kvaliteten rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
coolpix Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Takker for svar!! Ser at Samsungen har optisk bildestan., mens sony har digital. Er dette noe big deal? Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er jo veldig greit at Sony sitt kamera har innebygget flash minne. Har selvfølgelig mulighet for å utvide. Når det gjelder opp til Canon så har man vel der et kamera med hakke bedre optikk og det skal også være bedre i forhold til lys. Litt mer zoom har man jo også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå