riwilb Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Hei Jeg trenger litt hjelp, har ikke så mye greie på dette. Min gamle Pioneer surround receiver begynner å synge på det siste verset, trenger en ny. Jeg trenger å koble till xbox 360 og Nintendo wii. Har planer om kjøpe en lcd tv og blu-ray spiller on ikke så lenge. Velger 5.1 framfor 7.1 grunnet dårlig plass og en kjæreste som synes høytalere er stygge. Kan noen det ut anbefale en surround receiver 5.1 til ca 3500,- Takker Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Denne er fin og koster det du ønsker. Kraftig forsterker som dog er i 7.1, men det er jo bare å koble på to høytalere mindre og så konfigurere reciveren etter det. Jeg har en tilsvarende modell i 5.1 og er veldig fornøyd med den. Og heldig som jeg er så får jeg rabatter hos HIFI-klubben ^^ Endret 30. desember 2009 av Trollebruker Lenke til kommentar
riwilb Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Den så jo bra ut, masse tillkoblings muligheter. Jeg får lese testen av den, å kanskje jeg bare skal gå for den. Tror den holdet for meg og mitt bruk. Takker for svaret "Trollebruker" Godt nyttår Lenke til kommentar
Trollebruker Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Bare hyggelig det vet du. Du kommer til å bli svært fornøyd. Godt nyttår til deg også! Og lykke til med reciveren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå