omer95 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 hei hadde masse ting på ipoden min så jeg valgte å trykke på slett ipod da jeg trykket på den slett kom det opp et apple merke med loading sylinder under når den loadet opp så vill ikke i poden min åpne seg men det kommer et apple merke opp og den kommer bare ikke på. jeg skjønner ikke hva problemet er så kan noen være så snill å hjelpe meg Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det er vel ikke noe problem og få det over til ipoden igjen? Har du ikke alt på itunes? Lenke til kommentar
omer95 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Det er vel ikke noe problem og få det over til ipoden igjen? Har du ikke alt på itunes? det som er problemet er at jeg ikke finner det på itunes og at ipoden min er ikke på itunes av en eller annen grunn. men det som er enda værre er det som kommer opp på ipoden er det oppstart merke når du skrur han på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Mangel på punktsetting er nå ett problem i den tråden her iallefall. Veldig vanskelig å skjønne hva du skriver når du stapper alt i én setning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå