FluA Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Jeg begynner å komme litte grann inni klokking, men en ting har jeg ikke skjønt ennå, når en er i BIOS, er FSB det samme som der det foreksempel står 166 Mhz, eller det noe annet? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Har en følelse av at denne posten blir stengt snart Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Det du ikke har forstått er HVORDAN du lager et skikkelig EMNE. Tråden kommer mest sannsynlig til å bli stengt. Men, vil du vite mer om overklokking. Både teori og praksis så er dette et bra sted å begynne: http://overklokking.no/guides/nybegynner/d...del1/index.html Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 tror du gjør det lurt i å lese en del før du begynner å klokke mer.. å kanskje lese litt om retningslinjene her på forumet med det samme.. Lenke til kommentar
umy Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 greit nok at han bare har 6 inlegg, men det emne tyder på at han ikke har lest nettikette før han begynte å poste. til deg som posta denne tråden: i emnefeltet skal det stå kort hva selve tråden inneholder. det er ikke så veldig vanskelig er det vel? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Ehmm.. Hvis du IKKE vet hvordan du forandrer ting i BIOS, og IKKE vet hvilke tall som hører inne under hvilke "overskrift", hvordan kan du da si du kommer litt inn i klokking? Men, ja, FSB kan være 166MHz, ja. Det høres klok(ke)t ut. Vennligst forandre tittelen på emnet. God helg. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 greit nok at han bare har 6 inlegg, men det emne tyder på at han ikke har lest nettikette før han begynte å poste. Umy. Nå så jeg ikke hvor mange innlegg du hadde, men som du sier så bør jo alle lese nettiketten. Der står det noe om at alle som poster i en "ulovlig" tråd er medskyldig. Så, istedenfor å poste dritt, send en pm til moderator. Ellers, hjelp ham! Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Skjerp bruken av overskrift. Les retningslinjene, spesielt punkt 2. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg