Palme Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Varmetrådene i vinduet mitt funker ikke lenger. Det lyser helt fint når jeg trykker inn knappen, men ingen varme. Jeg kan høre et lite klikk der som sikringsboksen er når jeg trykker på knappen. Er dette normal oppførsel dersom det er en sikring som har tatt kvelden? I så fall, hvilken sikring skal jeg bytte, og hvor kan jeg få tak i den? Vi snakker her om en Celica 96' Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Klikket er bare relèt som slår inn, mulig det likevel kan være en gåen sikring, eller så kan banene i bakruta være splittet slik at strømmen ikke kommer gjennom, men det er sjeldent at skjer med alle trådene. Sjekk sikringene først:) Står vel hva alle sikringene er til i lokket til sikringsboksen, tipper den evt heter noe som defroster el. Lenke til kommentar
chris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sikringen kan du lett få tak i på biltema eller torshov bilrekvisita også enkelte bensinstasjoner. Navn og nummer på de ulike sikringene kan du evnt også finne i instruksjonsboka. Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kom til å tenke på noe, noen som vet omtrent ca hvor mye varmetråder bruker? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kom til å tenke på noe, noen som vet omtrent ca hvor mye varmetråder bruker? Ganske mye; 20-30A som en kvalifisert gjetning. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kom til å tenke på noe, noen som vet omtrent ca hvor mye varmetråder bruker? Rundt 350W/12V er det jeg har sett, som da utgjør rundt 30A. Det er derfor vanlig med 40A eller 60A sikring for disse. Lenke til kommentar
FroD Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er som regel kabelskotilkobling inn på varmetrådene i bakruta, sjekke at denne ikke er løs. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg har akkurat fikset et lignende problem med min egen bakrute. I min studie av problemet får jeg opp at trådene bruker 16A, og sikringen er på 20A. Tråden om mitt problem (med bilde) feste av kontakt for varmetråder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå