Gå til innhold

Jens Stoltenberg erklært landssviker, anmeldt og bannlyst - kan man ta dette seriøst?


jonlem

Anbefalte innlegg

De profesjonelle lobotomerte masse mennesker, de driver elektrosjokkterapi og de har ingen anelse om hva schizofreni er for noe, hva det kommer av eller hvordan medisinen de gir mot "sinnslidelsen" faktisk virker.

 

Har ikke satt meg inn i hvor mye vi vet om schizofreni, men vet godt at vi mennesker ikke vet alt mellom himmel og jord. Godt mulig at vi pr dags dato ikke har nubsjangs til å forstå og korrekt behandle schizofreni. Om 100 år er det godt mulig at de metodene vi i dag bruker for å "kurere" en schizofrensk pasient, vil kunne sammenlignes med å lobotomere en person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man melder seg rett og slett ikke ut av Dern norske Stat og tror man går etter nasjonale regler.

 

Egentlig så burde man kunne melde seg ut av den norske stat hvis man var fri, og ikke en slave av staten.

 

For den "norske stat" er den såkalte velferdsstaten, og den burde vi som frie mennesker kunne melde oss ut av.

 

 

Men vi er slaver av staten og ikke frie mennesker, staten mener den eier oss, og vi er tvunget til å betale skatter ol til staten.

Vi lever for å holde liv i "staten" dvs slike kriminelle mafiabosser som Jens Stoltenberg.

"Staten" dvs Jens Stoltenberg, gjengen hans og politikere generelt, ser på statskassen som sin egen pengebinge, og oss som sin eiendom og produksjonsmidler.

Det er bla derfor vi blir tvunget til å betale stadig flere og høyere skatter og avgifter, og det er derfor de helst ikke vil invistere i landet til beste for folket, men heller investerer så mye som mulig av pengene i utlandet, samt reiser rundt i verden på vår bekostning og strør om seg med penger til egne prosjekter.

 

Disse folkene har ingen forståelse for at det er våre penger de bruker, og de ser ikke på oss som frie mennesker, men som slaver og dermed deres eiendom.

Ord som "å betale skatt til fellesskapet"ol, er bare fraser som Jens Stoltenberg bruker for å få det dumme hjernevaskede kveget til å godta hardere melking.

 

Folk tror også de har noen rettigheter i dette landet. Men det er en illusjon som folk er blitt lurt til å tro på. For vi har ingen rettigheter.

 

 

Om vi hadde vært frie mennesker, så kunne vi velge selv om vi ville melde oss ut av staten.

Lenke til kommentar

Nå har nå vi en ordning slik som dette akkurat som de andre vestlige landene. Er man imot dette, så bør man engasjere seg politisk. Jeg vil si at man enten har lite forståelse for statsvitenskap eller faktisk er helt virkelighetsfjern om man tror at det går ann å selge sin del av et land.

Lenke til kommentar
Jeg for min del kunne tenkt meg å solgt ut min del av eierskapet i den norske stat og tatt med kofferten med tusenlapper til Island.

 

Det kunne jeg også, og slik burde det vært, for politikerne snakker jo også bla om "våre verdier" og vår andel bla i oljefondet.

 

Men vi er slaver for staten, og slaver eier som kjent ikke noe annet enn evt. de personlige eiendeler deres eier tillater dem å ha.

Lenke til kommentar

Ser ut som denne tråden har dødd ut og den eneste konklusjonen jeg kan trekke fra denne tråden er at vi alle er slaver av staten. Jippi! Slaveri er ulovlig. Og nei, man er ikke automatisk medlem av et samfunn bare fordi man er født og oppvokst på et gitt sted. Medlemsskap i et samfunn krever felles samtykke. Alt annet er et slaveri, så da må man trekke konklusjonen at Den Norske Staten er et slaveri.

 

Vel, jeg gidder ikke poste mer i denne tråden. Dere får fortsette å diskutere hvor gal jeg er og hvor mye jeg hører hjem i ei konsentrasjonsleir fordi jeg vil ha frihet, rettferdighet, rettigheter, "mine" verdier, etc.

 

Og nei, jeg ble ikke buret inne for å resie rundt i mitt reiseverktøy, ei heller fordi jeg bar våpen til beskyttelse, men fordi jeg uttalte meg om chemtrails. Det var i allefall unnskyldningen legene gav for at jeg ble buret inne og stemplet "paranoid" den schizofrene biten fikk jeg fordi jeg sa jeg hører tibetanske bjeller i hodet mitt når jeg mediterer.

Lenke til kommentar

Dette er dessverre både morsom og trist lesing. Har ingen problemer med å følge logikken til Magic, og ser jo at han er en Mann som ønsker å gjøre som han vil. Han ønsker å kunne kjøre bil uten førerkort og utsette andre for dertil stor fare, han ønsker å røyke hasj på hybelen sin, og er såpass utrygg på tilværelsen at han skaffet seg ulovlige våpen. Ikke overraskende dukker så onkel politi opp en dag, og når han da begynner å bable om Jensemann, Bilderberger, zionister, chemtrails etc, så er det ikke så merkelig at psykiatrien er neste stopp. At almennlegen som undersøker ham har tilleggsutdannelse som øre- nese- og halsspesialist er vel strengt tatt ikke særlig relevant.

 

Det er vel ingen som har lest hva Magic har skrevet som tviler på at han er intelligent og ikke minst en original. Og det er vel kanskje mange som også forstår at han prøver å rettferdiggjøre sine ulovligheter med juridiske floskler og ordkløveri? Det er jo en enkel måte å fraskrive seg sitt ansvar på.

 

Jeg tror altså ikke at Magic er noe særlig galere enn folk flest. Han har bare funnet en vittig måte å rettferdiggjøre sine handlinger på. Og det respekterer jeg. Selv om jeg meget godt forstår at politiet griper inn. Håper bare at Magic ikke lever seg alt for langt inn i dette - grensen mellom genialitet og galskap er - som tidligere nevnt her - hårfin.

 

Uansett, veldig underholdende tråd dette. Faktisk en av de bedre jeg har sett i løpet av mine år på forumet. Takk til alle bidragsytere - spesielt til Magic! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dette er dessverre både morsom og trist lesing. Har ingen problemer med å følge logikken til Magic, og ser jo at han er en Mann som ønsker å gjøre som han vil. Han ønsker å kunne kjøre bil uten førerkort og utsette andre for dertil stor fare, han ønsker å røyke hasj på hybelen sin, og er såpass utrygg på tilværelsen at han skaffet seg ulovlige våpen. Ikke overraskende dukker så onkel politi opp en dag, og når han da begynner å bable om Jensemann, Bilderberger, zionister, chemtrails etc, så er det ikke så merkelig at psykiatrien er neste stopp. At almennlegen som undersøker ham har tilleggsutdannelse som øre- nese- og halsspesialist er vel strengt tatt ikke særlig relevant.

 

Det er vel ingen som har lest hva Magic har skrevet som tviler på at han er intelligent og ikke minst en original. Og det er vel kanskje mange som også forstår at han prøver å rettferdiggjøre sine ulovligheter med juridiske floskler og ordkløveri? Det er jo en enkel måte å fraskrive seg sitt ansvar på.

 

Jeg tror altså ikke at Magic er noe særlig galere enn folk flest. Han har bare funnet en vittig måte å rettferdiggjøre sine handlinger på. Og det respekterer jeg. Selv om jeg meget godt forstår at politiet griper inn. Håper bare at Magic ikke lever seg alt for langt inn i dette - grensen mellom genialitet og galskap er - som tidligere nevnt her - hårfin.

 

Uansett, veldig underholdende tråd dette. Faktisk en av de bedre jeg har sett i løpet av mine år på forumet. Takk til alle bidragsytere - spesielt til Magic! :)

 

Hei el_cash. Måtte bare kommentere her...

 

Jeg er Mann og jeg ønsker å gjøre som jeg vil, innenfor lovens grenser. Jeg ønsker ikke å kjøre bil uten førerkort, jeg ønsker å reise fritt og uhindret med hvilke som helst verktøy jeg trenger for å utføre reisen, uten å bli stoppet og bedt om å vise frem gestapo-papirer. Men her er et spørsmål til deg... Hvordan kan du si at man utsetter andre for store fare om man ikke har med seg et plastkort i lomma? Du skriver du forstår logikken min, men jeg må si at jeg ikke forstår logikken din. Det plastkortet beviser ikke at man er flink til å håndtere reiseverktøyet. Det at jeg reiser uten å skade andre og uten å utsette andre for fare er bevis på at jeg kan å håndtere reiseverktøyet.

 

Jeg ønsker ikke å røyke hasj. Har aldri påstått det heller. Men jeg liker cannabis til salaten min. Hvor har du det fra at mitt våpen er ulovlig? Da politiet dukket opp var de sivilkledd og brøt politiloven ved ikke å informere om at de var politi. De spurte meg om jeg var FREDRIK VOLLAN og jeg svarte vel ja på det spørsmålet for i neste sekund brukte de vold mot meg og tok meg med til konsemtrasjonsleiren (etter ordre fra en øre-nese-halsspesialist). Jeg bablet ikke om chemtrails, jensemann, zionister, bilderberger eller noe som helst. De fikk chemtrailsteorien min etter å ha snakket med mine foreldre. Det eneste de fikk fra meg var at jeg er Mann og har tenkt å saksøke sykehuset fordi de handler ulovlig på min person og at jeg hørte tibetanske bjeller i hodet mitt når jeg mediterte. That's it! PARANOID SCHIZOFREN!

 

Du skriver at jeg prøver å rettferdiggjøre min ulovligheter... Dette er en sterk påstand. Så, hvilke ulovligheter? Hvis du er så frekk at du påstår jeg har brutt loven, hvilken lov og hvilke paragrafer? Om du ikke kan svare på det, så, stfu, og f*ck off! Men takk til deg for ditt bidrag til diskusjonen

Lenke til kommentar

Magic:

 

er du forfatteren bak denne stevnelsen?

 

http://dl.dropbox.com/u/1294856/Vedlegg.pdf

 

Da kan du kanskje forklare bruddet på veitrafikkloven §3 som du selv vedgår å ha forbrutt deg mot, dine krav om uspesfisert makt hvilket jeg ANTAR betyr våpen - da i strid med våpenloven §§7 og 8 med mindre du har våpenlisens og tilltalelse fra politiet?

 

Om det kan sies at du ikke tar med førerkortet så er vi på veitrfaikkloven §24 - så stiller spørsmålet seg;

 

Du skriver i stevnelsen at du nekter å fremvise bevis for dette eller forsikring - kan jeg da forstå at du ikke hadde forsikring på bilen, eller årsavgift var betalt?

Hvis så kan vi hoppe på BAL.

 

Siden du samtidig vedkjenner deg oppbevaring og bruk av cannabis så er vi teknisk sett på legemiddelloven §24 ettersom canabis så vidt jeg vet er plassert som narkotika, noe du selv egentlig vedgikk tidligere i debatten, men du diskuterte da semantikk ved å si at du som person ville kunne straffeforfølges, men som mann ikke.

 

Vi kan da samtidig hoppe over på straffeloven av 2005 §231 - skal jeg fortsette, eller har du fått nok av paragrafene du har brutt?

 

 

edit:

For ordens skyld - neppe at du gir noe vettig svar her, men se bal §3 og vtrl §2 - hva du enn kaller den metallklumpen på 1300 eller mer kilo kalt ford focus, så er det fremdeles en bil og rammes av bal og vtrl.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Har ingen problemer med å følge logikken til Magic, og ser jo at han er en Mann som ønsker å gjøre som han vil. Han ønsker å kunne kjøre bil uten førerkort og utsette andre for dertil stor fare, han ønsker å røyke hasj på hybelen sin, og er såpass utrygg på tilværelsen at han skaffet seg ulovlige våpen.

 

Men hvorfor mener du at om man ikke adlyder staten så utsette du andre mennesker for stor fare ??

Lenke til kommentar
Har ingen problemer med å følge logikken til Magic, og ser jo at han er en Mann som ønsker å gjøre som han vil. Han ønsker å kunne kjøre bil uten førerkort og utsette andre for dertil stor fare, han ønsker å røyke hasj på hybelen sin, og er såpass utrygg på tilværelsen at han skaffet seg ulovlige våpen.

 

Men hvorfor mener du at om man ikke adlyder staten så utsette du andre mennesker for stor fare ??

Man må jo ha lover og regler, og disse vil ikke Magic bøye seg etter. Reguleringer om hvem som kan kjøre bil, hvem som kan ha våpen, hvem som kan gjøre ditt og datt. Hvis vi skulle hatt et system som magic skisserer, altså at man kan selge ut sin andel av staten, så vil man jo ikke ha noesystem, ikke noe lovgivende eller dømmende organ osv. Ingen regler. Det er en grunn til at 99% av befolkningen har lyst på et system slik vi har idag. Det er nemlig derfor vi har de partiene vi har idag.

Lenke til kommentar
Har ingen problemer med å følge logikken til Magic, og ser jo at han er en Mann som ønsker å gjøre som han vil. Han ønsker å kunne kjøre bil uten førerkort og utsette andre for dertil stor fare, han ønsker å røyke hasj på hybelen sin, og er såpass utrygg på tilværelsen at han skaffet seg ulovlige våpen.

 

Men hvorfor mener du at om man ikke adlyder staten så utsette du andre mennesker for stor fare ??

Man må jo ha lover og regler, og disse vil ikke Magic bøye seg etter. Reguleringer om hvem som kan kjøre bil, hvem som kan ha våpen, hvem som kan gjøre ditt og datt. Hvis vi skulle hatt et system som magic skisserer, altså at man kan selge ut sin andel av staten, så vil man jo ikke ha noesystem, ikke noe lovgivende eller dømmende organ osv. Ingen regler. Det er en grunn til at 99% av befolkningen har lyst på et system slik vi har idag. Det er nemlig derfor vi har de partiene vi har idag.

 

Det var ikke det jeg spurte om. Men jeg spurte om hvorfor mange mener at man er en fare for andre om man ikke adlyder staten ??

Lenke til kommentar
Har ingen problemer med å følge logikken til Magic, og ser jo at han er en Mann som ønsker å gjøre som han vil. Han ønsker å kunne kjøre bil uten førerkort og utsette andre for dertil stor fare, han ønsker å røyke hasj på hybelen sin, og er såpass utrygg på tilværelsen at han skaffet seg ulovlige våpen.

 

Men hvorfor mener du at om man ikke adlyder staten så utsette du andre mennesker for stor fare ??

Man må jo ha lover og regler, og disse vil ikke Magic bøye seg etter. Reguleringer om hvem som kan kjøre bil, hvem som kan ha våpen, hvem som kan gjøre ditt og datt. Hvis vi skulle hatt et system som magic skisserer, altså at man kan selge ut sin andel av staten, så vil man jo ikke ha noesystem, ikke noe lovgivende eller dømmende organ osv. Ingen regler. Det er en grunn til at 99% av befolkningen har lyst på et system slik vi har idag. Det er nemlig derfor vi har de partiene vi har idag.

 

Det var ikke det jeg spurte om. Men jeg spurte om hvorfor mange mener at man er en fare for andre om man ikke adlyder staten ??

 

Nå vrir du på det - det folk er opptatt av er mer at en retter seg etter samfunnets normer og regler, i hvert fall i en slik grad at avvik langt utover det akseptable ikke finner sted.

Det handler ikke således om å adlyde staten slik du selger det - men mer en balanse mellom frihet og omtanke for de du er rundt.

Problemene magic hevder ikke bryter med norsk lov - blant annet nesten ulykken fordi han gjorde som han ville, ville kunne medført tap av menneskeliv, eventuelt store skader både materielt, på hans eller motparts legme, samt regress ansvar i henhold til bal og normale erstatningsregler.

 

I det tilfellet en borger ikke ønsker å opptre hensynsfult ovenfor de resteredene 4,99 millioner mennesker, så er det på sitt rette - kall det hva du vil at personen også får en reaksjon. Med 241 døde i trafikken, og flere tidligere - så kan du godt kalle det å adlyde staten hvis vi velger å respektere veitrafikkloven, og han ikke, og ikke tåler sanksjoner pga det.

Lenke til kommentar
Det var ikke det jeg spurte om. Men jeg spurte om hvorfor mange mener at man er en fare for andre om man ikke adlyder staten ??

Fordi ellers kan folk som fredrik vollan finne ut at det er en god ide å bruke veiene på ulovlige måter.

 

Vel da kan jeg jo vinkle spørsmålet på en litt annen måte.

Hvorfor mener du at folk automatisk vil være en fare for andre og uføre alle slags "ulovlige"ting, om de ikke adlyder staten ??

Lenke til kommentar

Statens regler er der for en grunn. For eksempel er vegtraffikkloven der for å hindre at inkompitente sjåfører beveger seg på veiene, eller at uegnede kjøretøy er på veien. Dette forhindrer at gale menn som får det for seg at de skal kjøre på motovei med en trehjulssykkel kan gjøre dett uhindret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...