Gå til innhold

Jens Stoltenberg erklært landssviker, anmeldt og bannlyst - kan man ta dette seriøst?


jonlem

Anbefalte innlegg

Slaveri:

 

Vi 'niggere' står med ryggen bøyd (til våre politikere) og plukker bomull (penger).

 

Jeg kan oppsummere pengesystemet veldig, veldig enkelt:

 

La oss si at det i dag ikke eksisterer penger. Du har en vare (la oss si en agurk) som jeg har lyst på og du har lyst på naboen din sin gulerot. Jeg kommer til deg og tilbyr deg å låne 100 kroner av meg så du kan kjøpe din nabos gulrot. Jeg tar 10% renter på de 100 kronene. Du godtar og har nå 100 kroner. I markedet finnes det nå totalt 100 kroner. Så kommer jeg tilbake året etter og krever av deg 110 kroner. I markedet finnes det 100 kroner, men gjelden din er på 110 kroner. Du kan ikke gjøre opp gjelden din, så jeg låner deg nye 100 kroner. Du har nå 200 kroner og betaler tilbake den originale gjelden på 110 kroner og sitter igjen med 90 kroner. Året etter kommer jeg igjen og krever 110 kroner av deg, men du har bare 90 kroner til rådighet...

Alle penger er lånt av Norges Bank og alle penger er låst til en lånerente som ALDRI kan gjøres opp. Hvis du setter pengene dine i banken så låner de ut 10x hva du har satt inn, "penger" de låner ut, låst til en lånerente. Hele systemet er et gigantisk gjeldsslaveri og det er middelklassen som mister sine verdier (hus, bil, arbeid, gård) etc. Uteliggerne i Oslo er der for å minne middelklassen om hva som skjer om man ikke er 'nigger' og bøyer seg for overmakten og plukker bomull 9-5.

 

Ellers vil jeg ikke utdype planene mine for å bli kvitt pengesystemet ennå, da jeg vil gjennomføre de først, så andre kan lære av min suksess og ikke min teori.

 

Og du er under inntrykket av at det går lettere å bare bytte agurken mot gulroten? Hva med om jeg vil ha en pc? Skal jeg møte opp med 200 agurker, 300 epler og en gyngestol i håp om at motparten kan godkjenne den avtalen?

 

Jeg vil ha en forklaring på pengesystemet, ikke en overforsimplet anektdote. Eller har du ikke lest noe om banking utover de historiene om han som starter en bank?

 

 

1. Vi har fortsatt full mulighet til å kjøpe festlige gjenstander fra andre steder, selv om olje og gass selges i dollar

2. Hvorfor setter du Norges grunnlov så høyt? Med tanke på hvor mye tull som står i den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: USD fungerer utmerket som byttemiddel på internasjonale markeder – det er som kjent ikke bare Kina vi har mulighet til å importere fra i dag. Det er langt mer effektivt å la internasjonale transaksjoner gå via dollar enn å innføre tullete bilaterale systemer i retning av det vi hadde før 1958. Investering i T-bills er frivillig og likvid, og dagens oljeregime har begrunnelser vesentlig bedre enn ditt «USA er mafia, it's all a conspiracy!!!».

 

2: http://www.lovdata.no/all/tl-18140517-000-006.html#93

 

Dette er to små saker jeg trakk frem for å belyse hva slags ubegrunnet sprøyt som fikk stå uimotsagt; det finnes rikelig å ta av for den som måtte være interessert.

Lenke til kommentar

Baltazaar: Igjen, du kommer ikke med noe troverdig alternativ. De fleste tar medias fremstilling av ting med en klype salt, men alt du gjør er å legge ut om hvordan "sosialistene" kontrollerer media og skolen, uten egentlig å noensinne bevise noe. Det er jo det vi savner fra dere, beviser.

 

Jo mer gærn man er, jo sikrere er man gjerne, hvorfor skal vi høre på akuratt dere og ikke de som mener jorden er flat? Dere har jo like mange bevier

Lenke til kommentar
Også er det dette med kritisk sans da. Hvorfor klarer ikke du, som er så sikker i din sak, å overbevise normale mennesker om at du har rett?

 

Det er jo mulig at det er fordi disse såkalte "normale" menneskene ikke er så normale som de selv tror.

 

Det jeg prøver på er heller ikke å overbevise noen om noe som helst, min hensikt er å opplyse om hva som er sannheten. Så får de som har evne til det selv ta til seg informasjonen og handle deretter.

 

Det er ikke slik at det betyr noe for meg å overbevise noen om at jeg har rett. Jeg opplyser om sannheten, og de som vil får ta det til seg.

Men ingen her på forumet kan si at ingen har advart dem mot det som kommer. For det er nettopp det jeg har gjort siden jeg kom hit.

Lenke til kommentar
*snipp*

 

jeg bare undres over enkelte ting som presenteres i wordbloggen.

 

ollan presenterer seg selv i enhver sammenheng, er suveren og er Pave Benedict XVI sin arbeidsgiver. La det derfor være kjent at ingen person i Den Norske Kirke, ei heller Paven i Rom kan løfte denne bannlysningen. Bannlysningen kan løftes av personer gitt autoritet til denne handling ved Fredrik: Vollans skriftlige og notariserte samtykke.

 

Vil dette si at personen bak (Og ikke diskuter semantikk med meg nå, det er stråmann i beste fall, idioti i værste fall) hevder han er arbeidsgiveren til Paven, og står høyere enn kirken og den katolske kirke?

 

Krenkelse av Retten til å gjøre krav på, noteringsoverføre, overta eller bli betalt enhver pensjon hvis jeg har betalt mot den, eller hvis jeg ellers har krav på den, og at følgende krav ikke blir gitt avkall på som følge av noen av mine øvrige handlinger;

 

Forstår jeg det her at du hevder din rett på pensjon i en alder av 22 år er brutt, eller at du gjør krav på denne senere i livet så lenge du har betalt for dette, eller skal du ha den uansett?

 

Krenkelse av Retten til å anerkjenne rettsinstansene i Kongeriket Norge som de facto og bundet av Loven, og videre at enhver tjenesteyting fra rettsinstansene i Kongeriket Norge krever felles samtykke;

 

Du anerkjenner ikke lover via EØS direktivet, e.l menneskerettighetene dine (Da disse er i form av resulusjon fra FN

må en med rimelighet basert på tidligere innlegg kunne slutte seg til at disse følgelig ikke anerkjennes?) - men slik denne teksten fremstår anerkjenner ikke du noen domstol, men jf. første innlegg da av en annen person vil du anlegge sak mot Norge - skal du gjøre det i Norge hvor du ikke anerkjenner rettsinstansene eller mennesrettighetsdomstolen i Strasbourg hvor du ikke anerkjenner FN som dannet grunnlaget for rettighetene du hevder brutt?

 

 

Krenkelse av Retten til å nekte å betale inn skattepenger, da en slik handling fra min side vil konstituere den verst tenkelig krenkelse av min samvittighet, da jeg ikke med æren i behold kan være med på å finansiere de kriminelle entiteter der trakasserer meg, sjikanerer meg, utsetter meg og mine eiendeler for vold, kidnapping, tyveri, hærverk, svindel, overvåkning, ulovlig arrest, ulovlig frihetsfrarøvelse, etc.;

 

Hva vil du egentlig frem til her? Vil du betale skatt og få pensjonen du hevder retten er nektet deg til, eller vil du ikke betale skatt, og således ikke ta del i noen samfunnsgoder?

 

Krenkelse av Retten til å få min fødselsattest, min persons fødselsattest, og samtlige duplater og derivater av disse fødselsattestene utlevert, og retten til ikke lenger å presentere en kopling mellom mitt vedkommende og min person;

 

Her forstår jeg veldig lite; du referer til duplater - gjerne begrep brukt om duplater en har foran på bilene hver år, utover det fant jeg ikke noe betydning av ordet. Samtidig skriver du derivater som egentlig brukes om finansielle midler ala aksjer m.m. - du skal også nekte å ha noe kobling mellom din kropp og personen din?

 

 

Krenkelse av Retten på diplomatisk immunitet for meg og min person, gjeldende i Kongeriket Norge;

 

Hvor finnes den rett til diplomatisk immunitet i norsk lov?

Lenke til kommentar
Også er det dette med kritisk sans da. Hvorfor klarer ikke du, som er så sikker i din sak, å overbevise normale mennesker om at du har rett?

 

Det er jo mulig at det er fordi disse såkalte "normale" menneskene ikke er så normale som de selv tror.

 

Det jeg prøver på er heller ikke å overbevise noen om noe som helst, min hensikt er å opplyse om hva som er sannheten. Så får de som har evne til det selv ta til seg informasjonen og handle deretter.

 

Det er ikke slik at det betyr noe for meg å overbevise noen om at jeg har rett. Jeg opplyser om sannheten, og de som vil får ta det til seg.

Men ingen her på forumet kan si at ingen har advart dem mot det som kommer. For det er nettopp det jeg har gjort siden jeg kom hit.

 

Du sier egentlig bare ord - men har ingen kilder hittil utover dine egne ord å støtte deg på - det blir tilnærmet samme som at jeg sier skolesystemet er galskap fordi en har karakterer...

Lenke til kommentar
Også er det dette med kritisk sans da. Hvorfor klarer ikke du, som er så sikker i din sak, å overbevise normale mennesker om at du har rett?

 

Det er jo mulig at det er fordi disse såkalte "normale" menneskene ikke er så normale som de selv tror.

 

Det jeg prøver på er heller ikke å overbevise noen om noe som helst, min hensikt er å opplyse om hva som er sannheten. Så får de som har evne til det selv ta til seg informasjonen og handle deretter.

 

Det er ikke slik at det betyr noe for meg å overbevise noen om at jeg har rett. Jeg opplyser om sannheten, og de som vil får ta det til seg.

Men ingen her på forumet kan si at ingen har advart dem mot det som kommer. For det er nettopp det jeg har gjort siden jeg kom hit.

 

Igjen, du raller uten å komme med noe troverdig. Du sier at du ikke vil overbevise noen. Men opplyse? Du klarer ikke å opplyse hvis du ikke kan underbygge med annet enn at andre er ignorante osv. Som jeg har spurt deg om før, hvordan kan du være 100% sikker i din sak, med mindre du har andre kilder enn det du kommer med eller selv har "infiltrert" denne onde organisasjonen som styrer alt? Alle har evnen til å ta til seg informasjonen, det har seg bare slik at de fleste velger å være kritisk til ville påstander som kommer fra forumbrukere som ikke kan bevise eller underbygge noe av det. Du har enda ikke gitt noen god grunn til at man heller kulle tro deg enn "the flat earth society".

 

http://www.alaska.net/~clund/e_djublonskop...arthsociety.htm

Lenke til kommentar
Det er en hårfin linje mellom genialitet og galskap.

 

Uansett så er det viktig å slå ned på annerledestenkende og få dem til å føye seg inn i rekkene, slik at man selv skal slippe å føle seg ukomfortabel på vegne av vedkommende.

 

Hva behager?

Hva med å starte med å presentere sitt syn med kilder, og resonomenter mer stabile enn en kortstokk før en sier andre slår ned på en for å få seg til å føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Fredrik vet om Luciferanere, frimurere, deres hemmligheter, skikker, lover og passord og liknende.

De aller fleste vet om Luciferanere og frimurere, ikke noe særlig spessielt det der. Luciferanere er vel mest kjent for kirkebranner og en håndfull sporadiske mord. Jeg tenker dem hater frimurerne like mye som kirken.

Reisen var en sterk påkjenning, for i likhet med den Norske Staten er også Sverige styrt av psykopatiske fascister som tilber Lucifer. - Vel, reisen var vel en sterk påkjenning... psykopatiske fascister som tilber Lucifer...

Hvis det du sier hadde vært fakta ville vi ikke hatt statskirke eller innvandring slik vi ser idag. Du er tydeligvis på villspor. Så og si alle partier og politikere støtter statskirken, dette er hovedfienden til de som har med Lucifer å gjøre, det så vi tydelig for 13-15 år siden.

 

God Of Forbidden Light

 

Hail Lucifer!

Dark bringer of light

Hail Lucifer!

Giver of eternal sight

 

Dette er ikke noe som er skjult, men åpent for alle. Dette miljøet har ingen politisk innflytelse over Sverige og Norge, det er i større grad et kulturelt fenomen.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Baltazaar: Igjen, du kommer ikke med noe troverdig alternativ. De fleste tar medias fremstilling av ting med en klype salt, men alt du gjør er å legge ut om hvordan "sosialistene" kontrollerer media og skolen, uten egentlig å noensinne bevise noe. Det er jo det vi savner fra dere, beviser.

 

 

Bruk nå ditt eget hode for en gangs skyld.

Vi vet jo alle at ap har kjøpt seg opp i det meste av media her i landet gjennom a-pressen og vi vet at nesten 100% av journalistene stemmer ap eller sv.

De få journalistene som ikke er sosialister tør ikke å skrive noe annet enn det som er politisk korrekt av frykt for å miste jobben, og dermed kontrollerer ap presse og media, og også den informasjonen vi får gjennom media. .

De to viktigste nyhetskanalene er begge kontrollert av ap og sosialistene, Nrk har alltid vært en statlig propagandakanal, og tv 2 er i ferd med å bli det.

 

Skolen har vært kontrollert av staten siden krigen, og nå har vi en sosialistisk regjering som har flertall og kan gjøre som den vil, og også gjør det.

Skolen har alltid vært viktig å kontrollere for sosialistene, og nå har de ikke bare delvis kontroll, de kan gjøre akkurat som de vil.

 

Hvorfor forlanger folk alltid skriftlig dokumentasjon ? Vi kan jo alle se hva som foregår, og vi bør jo alle være i stand til å tenke selv.

 

Det er bla i dette den hjernevaskingen ligger som jeg har nevnt før. De fleste er lært opp til å forlange skriftlig dokumentasjon, og da kun fra offisiell media. De godtar ikke noe annet, og folk blir heller ikke opplært til å tenke selv denne sosialistiske diktaturstaten.

Hvordan kan noen tro at staten eller offentlige myndigheter produserer dokumentasjon på sine egne overgrep ?

 

Alternativet er som jeg alt har nevnt, å tenke selv, å ta til seg den sannheten som jeg har opplyst om. Det viktigste i første omgang er å bli klar over hva som skjer slik at man kan kjempe mot det, og ikke være en passiv støttespiller fordi man nekter å innse at ting ikke er slik som vi alle er blitt lært opp til å tro.

Lenke til kommentar
Hvorfor forlanger folk alltid skriftlig dokumentasjon ? Vi kan jo alle se hva som foregår, og vi bør jo alle være i stand til å tenke selv.

 

Det er bla i dette den hjernevaskingen ligger som jeg har nevnt før. De fleste er lært opp til å forlange skriftlig dokumentasjon, og da kun fra offisiell media. De godtar ikke noe annet, og folk blir heller ikke opplært til å tenke selv denne sosialistiske diktaturstaten.

Hvordan kan noen tro at staten eller offentlige myndigheter produserer dokumentasjon på sine egne overgrep ?

 

Alternativet er som jeg alt har nevnt, å tenke selv, å ta til seg den sannheten som jeg har opplyst om. Det viktigste i første omgang er å bli klar over hva som skjer slik at man kan kjempe mot det, og ikke være en passiv støttespiller fordi man nekter å innse at ting ikke er slik som vi alle er blitt lært opp til å tro.

 

Nå begynner jeg å få nok av deg - sunn fornuft er å tenke selv ja, men også ikke ta en hver kvaksalver for god bare ved å tro på at han sier "ta det med ro - jeg skal vise deg veien til sanhet" - det sier seg selv at å hevde sin rett ved å vise til at andre er hjernevasket, bare de krever deg for bevis utover dine egne ord er en logisk feilbrist. Greit at du har rett til å ytre det meste - men din måte å presentere det på strider med en hver fornuftig tanke om at det gjerne er mer enn den subjektive mening som danner grunnlag for en sanhet. I ditt tilfelle er du bare villig til å presentere dine ord, ingenting mer - men heller gjerne angripe de som krever mer, og beskylde dem for manglende evne til å tenke, da med bakgrunn alene i at de ikke tror deg og kan tenke selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...