code Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Personlig har jeg liten tro denne Fredrik Vollans finnes eller har noen gang fantes. 2 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Han er i skattelistene, født 1986... Lenke til kommentar
code Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Han er i skattelistene, født 1986... Stoler ikke på staten, heller ikke aviser eller medier. Kan lett være forfalsket, likt som hans Facebook account. Muligens CSI som sammerbeider med Norsk Kripos, for å veilede Norske landsmenn. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 ... Oooooooookaaaay. Hvorfor betviler du Fredrik Vollans eksistens? Er det hans diagnose som paranoid schizofren, eller status som mulig troll, eller noe annet? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Blir liksom ikke skikkelig interesangt før norsk tipping er innvolvert. Da kan vi snakke konspirasjon da 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil minne på at Vollan ble med på forumet i 2001, og aldri har trollet før, og fortsetter å fungere normalt på hardware og spillforum. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Vent litt nå, jeg har vanskeligheter for å stole på folk som virkelig tror at Jens Stoltenberg er en reptil, men sier Magic (Vollan) her: "Interessant å se bildene av skadene på regjeringskvartalet også, for det var nettopp den bunkeren som Judas hevder han ble fört ned i som ble bombet av bunkerbuster bomben som jagerflyet slapp." at det var et jagerfly som slapp bomben over regjeringskvartalet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå