Gå til innhold

Jens Stoltenberg erklært landssviker, anmeldt og bannlyst - kan man ta dette seriøst?


jonlem

Anbefalte innlegg

"De skal beordre FINANSMINISTEREN til å selge ut min andel av Den Norske Stat. Dette inkluderer min andel i Storting, Sykehus, Skoler, Veinett, Statoil, Øvrig Industri, Forsvar, Bankvesen, etc. etc. etc. Jeg forventer at verdiene selges til markedspris. Jeg vil ha mine verdier levert i gull, så De har å kjøpe tilbake gullbeholdningen De solgte ut for papirpenger."

 

Er det slemt å si at jeg ler så jeg skriker?

 

De må tro jeg lo så jeg gråt jeg óg når jeg skrev det:)

 

Så hva er det vi skal ta seriøst når alt du sier i dine innlegg er like virkelighetsfjernt?

 

Jeg var helt seriøs og jeg mener jeg har rett til å få solgt min andel av den Norske Staten til markedspris. Men jeg lo så jeg gråt når jeg skrev det fordi jeg vet at regjeringen Stoltenberg er kriminell og aldri, aldri, kommer de til å hedre mine rettigheter. Om jeg er (med)eier av den Norske Staten må jeg som eier ha rett til å selge meg ut. Ta alt jeg skriver seriøst for jeg skriver sannheten her. Ja, jeg lpo når jeg skrev det, men det betyr ikke at jeg ikke mente det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med inflasjon? Priser, lønninger, alt vil stige. Derfor lager man mer penger for å holde tritt. Pengene blir laget etter politiske beslutninger.

 

"Pengene" som du snakker om blir laget etter politiske beslutninger, men alle "penger" (jeg setter penger i hermetegn, for det er egentlig gjeldsbrev vi snakker om. En lovnad fra regjeringen å betale ut verdier for pengene,) er bundet til en lånerente, så uansett hvor mye penger som trykkes opp og settes i sirkulasjon, kan renten aldri gjøres opp for. Dess mer penger du har på din konto, dess mer må noen andre lide fordi du administrerer deres gjeld. Inflasjon(egentlig prisstigning, og ikke real inflasjon) er en genial måte å holde pyramidespillet gående på. Om man ikke hadde en 2,5% prisstigning hvert år ville ikke verdiene som garanterer lånene holde tritt med renten, og da ville korthuset fallt sammen iløpet av få år, om ikke måneder.

 

 

Du er kritisk til pengesystemet? Hva er det du foreslår som substitutt?

 

Et byttesamfunn vil ikke fungerer fordi du ikke har noe felles målemiddel for verdi.

 

Jeg er ikke kritisk til "pengesystemet". Problemet er at det ikke eksisterer et pengesystem. Det eksisterer i dag et system med utveksling av gjeldsbrev, credit og debet. Ikke verdier, ikke gull, ikke olje, slik det en gang var før zionistene korruperte systemet vårt. Jeg er kritisk til rentesystemet fordi rentesystemet er ULOVLIG. Det er svindel, det er tyveri og det er ukristent. Jesus var imot "the moneychangers" i.e. jødene som drev bankvirksomhet med renter. I kristendommen er (eller var, til en eller annen pavejævel innså at han kunne tjene mere penger) renter ulovlige og i islam er renter ulovlige. Jeg vil ha bort rentesystemet. Om vi beholder en fiat-valuta eller om vi binder vår valuta til verdi (gull, sølv, olje, vann, eller hva som helst) er irellevant for min del så lenge massen av penger speiler realverdien i samfunnet. Jeg vil ikke gå tilbake til et system med bytte av varer mot varer, men vi kan godt ha det også, side om side med pengesystemet, men et system bygget utelukkende på bytte av varer mot varer vil nok ikke fungere i praksis, da det vanskeliggjør handel i så stor grad at vår økonomi vil krasje.

Lenke til kommentar
Forresten, Magic; jeg skjønner hva du mener når du skiller mellom Mann og person, men jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det, og heller ikke hvordan det er relevant til noe som helst. Forresten tror jeg det vil være lettere å bruke definisjonen personlig transportmiddel, enn motorkjøretøy, da de fleste ser på en bil som et motorkjøretøy.

 

Hei ToYBoi,

 

Du ser ut til å være den første her i tråden som har fattet forskjellen på Mann og Person. Her er grunnen til hvorfor man skiller mellom Mann og Person. Min Person er ansatt av regjeringen og er et medlem av korporasjonen Den Norske Stat. Min person er bundet til alle resolusjoner, statutter, forskrifter, forbud og påbud skapt av korporasjonen, da korporasjonen er samfunnet og forskrifter er samfunnsregler gitt hjemmel i lov. Men, jeg, Mann, er ikke en del av det norske samfunnet og således er ikke bundet til noen samfunnsregler, bare til lovverket. Så, jeg, Mann, er ikke bundet til noen forskrift gitt hjemmel i loven. Jeg er ikke bundet til noen forbud eller påbud. Jeg er simpelthen bare bundet til loven. Her kommer vi inn på forskjellen på lovlig/ulovlig og legalt/illegalt. Ikke alt (nesten ingenting) av det som ansees som illegalt i samfunnet er ulovlig. Et eksempel:

 

I samfunnet er det illegalt å være innehaver av en plante med navn Cannabis Sativa. Men det er ingenting i loven som sier at det er ulovlig å være innhaver av en plante kjent som Cannabis Sativa. Siden jeg ikke er en del av samfunnet er jeg heller ikke bundet til samfunnets regler, bare til loven, så jeg kan trygt være innehaver av en plante kjent som Cannabis Sativa uten at det får negative konsekvenser for mitt vedkommende.

 

Så hvordan kan du kreve dine rettigheter som norks statsborger når du mener du egentlig ikke er medlem av Den norske Stat/statsborger?

Lenke til kommentar

Vi blir født inn i et system som gir oss våre rettigheter. Vi blir gitt et nummer og et navn for å få ta del i de godene vi har i det systemet/samfunnet. Det er kun et system for å gjøre det lettere å holde orden på folk. For å kunne gi de rette personene de rettighetene de har krav på, og luke vekk intrengere som vil utnytte rettigheter de ikke har krav på. Vanskeligere enn det er det ikke. Vi er ikke ansatte, vi selger ikke ut vår "andel" som egentlig ikke eksisterer. Den har ikke noen verdi som kun kan måles i penger.

Lenke til kommentar
Forresten, Magic; jeg skjønner hva du mener når du skiller mellom Mann og person, men jeg skjønner ikke hvorfor du gjør det, og heller ikke hvordan det er relevant til noe som helst. Forresten tror jeg det vil være lettere å bruke definisjonen personlig transportmiddel, enn motorkjøretøy, da de fleste ser på en bil som et motorkjøretøy.

 

Hei ToYBoi,

 

Du ser ut til å være den første her i tråden som har fattet forskjellen på Mann og Person. Her er grunnen til hvorfor man skiller mellom Mann og Person. Min Person er ansatt av regjeringen og er et medlem av korporasjonen Den Norske Stat. Min person er bundet til alle resolusjoner, statutter, forskrifter, forbud og påbud skapt av korporasjonen, da korporasjonen er samfunnet og forskrifter er samfunnsregler gitt hjemmel i lov. Men, jeg, Mann, er ikke en del av det norske samfunnet og således er ikke bundet til noen samfunnsregler, bare til lovverket. Så, jeg, Mann, er ikke bundet til noen forskrift gitt hjemmel i loven. Jeg er ikke bundet til noen forbud eller påbud. Jeg er simpelthen bare bundet til loven. Her kommer vi inn på forskjellen på lovlig/ulovlig og legalt/illegalt. Ikke alt (nesten ingenting) av det som ansees som illegalt i samfunnet er ulovlig. Et eksempel:

 

I samfunnet er det illegalt å være innehaver av en plante med navn Cannabis Sativa. Men det er ingenting i loven som sier at det er ulovlig å være innhaver av en plante kjent som Cannabis Sativa. Siden jeg ikke er en del av samfunnet er jeg heller ikke bundet til samfunnets regler, bare til loven, så jeg kan trygt være innehaver av en plante kjent som Cannabis Sativa uten at det får negative konsekvenser for mitt vedkommende.

 

Så hvordan kan du kreve dine rettigheter som norks statsborger når du mener du egentlig ikke er medlem av Den norske Stat/statsborger?

 

Jeg krever ikke mine rettigheter som norsk statsborger. Den Norske Staten er til havs. Den norske Staten er et krigsskip som er å finne på de syv hav. Den norske Stat sitt flagg er den norske nasjonen sitt flagg med gullkant. (Se flagget på uniformene til norske soldater i Afghanistan, flagget i norkse rettsinstitusjoner, flagget til kongehuset, flagget på limousinene til våre politikere, etc.) Jeg er på land og mitt flagg er den norske nasjonen sitt flagg (også kalt Rødt-hvitt-og-blått, ikke noen gullkant som signaliserer maritimt fartøy). På land velger jeg selv om jeg er medlem av noe samfunn eller ikke og jeg har valgt å være en frimann-av-landet, altså en mann som er fri fra alle samfunn. Jeg krevde rettighetene mine via rettssystemet på land (Notarius Publicus, vanligvis brukt til å gjøre lovlig ekteskap mellom Mann og Kone, og ikke til stort annet) og serverte min kontrakt med den norske Staten til bla. politiet og RIKSADVOKAT, Busch, Tor-Axel, da sistnevnte er medlem av regjeringen.

 

I over et halvt år reiste jeg rundt i mitt reiseverktøy uten førerkort og jeg hadde lovlig rett til å bære våpen, jeg hadde lovlig rett til å plante og høste Cannabis, etc. etc. etc. Så en dag kom det to sivilkledde politifolk og banket på soveromsdøra mi, og før jeg innså at jeg hadde besøk av politiet, haadde jeg legitimert meg som min person ved å samtykke til at jeg var FREDRIK VOLLAN, min person. Da var det gjort og jeg ble sperret inne i konsentrasjonsleir. Politiet visste i hele den perioden på over et halvt år at jeg plantet og høstet Cannabis, at jeg reiste rundt i reiseverktøyet mitt uten førerkort og de visste godt at jeg bar våpen som beskyttelse, uten å gjøre noe med det.

 

Ang. land/hav, stat/nasjon, så er dette et gammelt system fra Romerriket som fremdeles er gjeldende i dag. Roman Civil Law. Vi har fått noe inspirasjon fra Code Napoleon, men kort og godt er vårt legale system basert på et eldgammelt romersk system. Det Norske Stortinget ratifiserer en kontraktslov der er å finne på havet og gjelder for alle skip (fødselsattester). Det er automatisk gitt samtykke til alle forskrifter ved å heise norsk maritimt flagg, i.e. ved å være et skip (person, skapt ved fødselsattest) registrert til norsk rederi (Staten).

 

Loven på Land er som følger:

 

1. Du skal ikke skade andre

2. Du skal ikke stjele eller gjøre hærverk på andres eiendom

3. Du skal ikke begå svindel i dine kontrakter

 

Det er loven. Det er ikke Den Sanne Loven (loven som Moses fikk av vår Himmelske Far på Mt. Sinai, som han senere gjorde om til de faktuelle, men ikke komplette, De Ti Bud)

Lenke til kommentar
Vi blir født inn i et system som gir oss våre rettigheter. Vi blir gitt et nummer og et navn for å få ta del i de godene vi har i det systemet/samfunnet. Det er kun et system for å gjøre det lettere å holde orden på folk. For å kunne gi de rette personene de rettighetene de har krav på, og luke vekk intrengere som vil utnytte rettigheter de ikke har krav på. Vanskeligere enn det er det ikke. Vi er ikke ansatte, vi selger ikke ut vår "andel" som egentlig ikke eksisterer. Den har ikke noen verdi som kun kan måles i penger.

 

Hvis det er sant som du sier, hvorfor er jeg da ikke innehaver av følgende "rettigheter" (FNs Menneskerettighetserklæring)?:

 

Artikkel 3

Enhver har rett til liv, frihet, og personlig sikkerhet.

Artikkel 4

Ingen må holdes i slaveri eller trelldom. Slaveri og slavehandel i alle former er forbudt.

Artikkel 5

Ingen må utsettes for tortur eller grusomhet, umenneskelig eller nedverdigende behandling eller straff.

Artikkel 6

Ethvert menneske har krav på overalt å bli anerkjent som rettssubjekt.

Artikkel 7

Alle er like for loven og har uten diskriminering rett til samme beskyttelse av loven. Alle har krav på samme beskyttelse mot diskriminering i strid med denne erklæring og mot enhver oppfordring til slik diskriminering.

Artikkel 8

Enhver har rett til effektiv hjelp av de kompetente nasjonale domstoler mot handlinger som krenker de grunnleggende rettigheter han er gitt i forfatning eller lov.

Artikkel 9

Ingen må utsettes for vilkårlig arrest, fengsling eller landsforvisning.

Artikkel 10

Enhver har krav på under full likestilling å få sin sak rettferdig og offentlig behandlet av en uavhengig og upartisk domstol når hans rettigheter og plikter skal fastsettes, og når en straffeanklage mot ham skal avgjøres.

Artikkel 11

1. Enhver som er anklaget for en straffbar handling har rett til å bli ansett som uskyldig til det er bevist ved offentlig domstolsbehandling, hvor han har hatt alle de garantier som er nødvendig for hans forsvar, at han er skyldig etter loven.

2. Ingen må dømmes for en handling eller unnlatelse som i henhold til nasjonal lov eller folkeretten ikke var straffbar på den tid da den ble begått. Heller ikke skal det kunne idømmes strengere straff enn den som det var hjemmel for på den tid da den straffbare handling ble begått.

Artikkel 12

Ingen må utsettes for vilkårlig innblanding i privatliv, familie, hjem og korrespondanse, eller for angrep på ære og anseelse. Enhver har rett til lovens beskyttelse mot slik innblanding eller slike angrep.

Artikkel 13

1. Enhver har rett til å bevege seg fritt og til fritt å velge oppholdssted innenfor en stats grenser.

2. Enhver har rett til å forlate et hvilket som helst land innbefattet sitt eget og til å vende tilbake til sitt land.

Artikkel 14

1. Enhver har rett til i andre land å søke og ta imot asyl mot forfølgelse.

2. Denne rett kan ikke påberopes ved rettsforfølgelse som har reelt grunnlag i upolitiske forbrytelser eller handlinger som strider mot De Forente Nasjoners formål og prinsipper.

Artikkel 15

2. Ingen skal vilkårlig berøves sitt statsborgerskap eller nektes retten til å forandre det.

Artikkel 17

2. Ingen må vilkårlig fratas sin eiendom.

Artikkel 18

Enhver har rett til tanke-, samvittighets- og religionsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å skifte religion eller tro, og frihet til enten alene eller sammen med andre, og offentlig eller privat, å gi uttrykk for sin religion eller tro gjennom undervisning, utøvelse, tilbedelse og ritualer.

Artikkel 19

Enhver har rett til menings- og ytringsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å hevde meninger uten innblanding og til å søke, motta og meddele opplysninger og ideer gjennom ethvert meddelelsesmiddel og uten hensyn til landegrenser.

Artikkel 20

2. Ingen må tvinges til å tilhøre en organisasjon.

Artikkel 21

2. Enhver har rett til lik adgang til offentlig tjeneste i sitt land.

Artikkel 22

Enhver har som medlem av samfunnet rett til sosial trygghet og har krav på at de økonomiske, sosiale og kulturelle goder som er uunnværlige for hans verdighet og den frie utvikling av hans personlighet, blir skaffet til veie gjennom nasjonale tiltak og internasjonalt samarbeid i samsvar med hver enkelt stats organisasjon og ressurser.

Artikkel 24

Enhver har rett til hvile og fritid, herunder rimelig begrensning av arbeidstiden og regelmessige ferier med lønn.

Artikkel 28

Enhver har krav på en sosial og internasjonal orden som fullt ut kan virkeliggjøre de rettigheter og friheter som er nevnt i denne erklæring.

Artikkel 30

Intet i denne erklæring skal tolkes slik at det gir noen stat, gruppe eller person rett til å ta del i noen virksomhet eller foreta noen handling som tar sikte på å ødelegge noen av de rettigheter og friheter som er nevnt i Erklæringen.

--------------------------------------------------------------

 

Hvis du ikke klarer å argumentere for hvorfor jeg ikke er innehaver av overnevnte "rettigheter" tar jeg det som at din påstand om "systemet" er feil.

Lenke til kommentar
Norge er den siste skanse mot den nye verdensorden!

 

Hipp Hipp!

 

Lngt derifra. Norge er medlem av oligarkiet som vil innføre den såkalt Nye Verdensordenen. La meg bare minne deg på at Jens Stoltenberg er medlem av Bilderberger. Staten er medlem av NATO. Vi har EØS. Om Norge er den siste skanse mot Den Nye Verdensordenen, hvordan bortforklarer du at norske toppolitikere har hemmelige møter med agenter for andre riker uten at Stortinget er informert om møtene ei heller om innholdet i møtene. Hvordan bortforklarer du at vi blir sprayet med Chemtrails®, hvordan bortforklarer du EISCAT og HAARP-anlegg? Hvordan bortforklarer du at selv statsministeren ikke har lov til å besøke de innerste hvelvene i den såkalte statlig eide frøbanken på Svalbard? Listen er lang, men disse spørsmålene får holde som en start.

Lenke til kommentar
Vi blir født inn i et system som gir oss våre rettigheter. Vi blir gitt et nummer og et navn for å få ta del i de godene vi har i det systemet/samfunnet. Det er kun et system for å gjøre det lettere å holde orden på folk. For å kunne gi de rette personene de rettighetene de har krav på, og luke vekk intrengere som vil utnytte rettigheter de ikke har krav på. Vanskeligere enn det er det ikke. Vi er ikke ansatte, vi selger ikke ut vår "andel" som egentlig ikke eksisterer. Den har ikke noen verdi som kun kan måles i penger.

 

Hvis det er sant som du sier, hvorfor er jeg da ikke innehaver av følgende "rettigheter" (FNs Menneskerettighetserklæring)?:

 

Artikkel 3

Enhver har rett til liv, frihet, og personlig sikkerhet.

Artikkel 4

Ingen må holdes i slaveri eller trelldom. Slaveri og slavehandel i alle former er forbudt.

Artikkel 5

Ingen må utsettes for tortur eller grusomhet, umenneskelig eller nedverdigende behandling eller straff.

Artikkel 6

Ethvert menneske har krav på overalt å bli anerkjent som rettssubjekt.

Artikkel 7

Alle er like for loven og har uten diskriminering rett til samme beskyttelse av loven. Alle har krav på samme beskyttelse mot diskriminering i strid med denne erklæring og mot enhver oppfordring til slik diskriminering.

Artikkel 8

Enhver har rett til effektiv hjelp av de kompetente nasjonale domstoler mot handlinger som krenker de grunnleggende rettigheter han er gitt i forfatning eller lov.

Artikkel 9

Ingen må utsettes for vilkårlig arrest, fengsling eller landsforvisning.

Artikkel 10

Enhver har krav på under full likestilling å få sin sak rettferdig og offentlig behandlet av en uavhengig og upartisk domstol når hans rettigheter og plikter skal fastsettes, og når en straffeanklage mot ham skal avgjøres.

Artikkel 11

1. Enhver som er anklaget for en straffbar handling har rett til å bli ansett som uskyldig til det er bevist ved offentlig domstolsbehandling, hvor han har hatt alle de garantier som er nødvendig for hans forsvar, at han er skyldig etter loven.

2. Ingen må dømmes for en handling eller unnlatelse som i henhold til nasjonal lov eller folkeretten ikke var straffbar på den tid da den ble begått. Heller ikke skal det kunne idømmes strengere straff enn den som det var hjemmel for på den tid da den straffbare handling ble begått.

Artikkel 12

Ingen må utsettes for vilkårlig innblanding i privatliv, familie, hjem og korrespondanse, eller for angrep på ære og anseelse. Enhver har rett til lovens beskyttelse mot slik innblanding eller slike angrep.

Artikkel 13

1. Enhver har rett til å bevege seg fritt og til fritt å velge oppholdssted innenfor en stats grenser.

2. Enhver har rett til å forlate et hvilket som helst land innbefattet sitt eget og til å vende tilbake til sitt land.

Artikkel 14

1. Enhver har rett til i andre land å søke og ta imot asyl mot forfølgelse.

2. Denne rett kan ikke påberopes ved rettsforfølgelse som har reelt grunnlag i upolitiske forbrytelser eller handlinger som strider mot De Forente Nasjoners formål og prinsipper.

Artikkel 15

2. Ingen skal vilkårlig berøves sitt statsborgerskap eller nektes retten til å forandre det.

Artikkel 17

2. Ingen må vilkårlig fratas sin eiendom.

Artikkel 18

Enhver har rett til tanke-, samvittighets- og religionsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å skifte religion eller tro, og frihet til enten alene eller sammen med andre, og offentlig eller privat, å gi uttrykk for sin religion eller tro gjennom undervisning, utøvelse, tilbedelse og ritualer.

Artikkel 19

Enhver har rett til menings- og ytringsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å hevde meninger uten innblanding og til å søke, motta og meddele opplysninger og ideer gjennom ethvert meddelelsesmiddel og uten hensyn til landegrenser.

Artikkel 20

2. Ingen må tvinges til å tilhøre en organisasjon.

Artikkel 21

2. Enhver har rett til lik adgang til offentlig tjeneste i sitt land.

Artikkel 22

Enhver har som medlem av samfunnet rett til sosial trygghet og har krav på at de økonomiske, sosiale og kulturelle goder som er uunnværlige for hans verdighet og den frie utvikling av hans personlighet, blir skaffet til veie gjennom nasjonale tiltak og internasjonalt samarbeid i samsvar med hver enkelt stats organisasjon og ressurser.

Artikkel 24

Enhver har rett til hvile og fritid, herunder rimelig begrensning av arbeidstiden og regelmessige ferier med lønn.

Artikkel 28

Enhver har krav på en sosial og internasjonal orden som fullt ut kan virkeliggjøre de rettigheter og friheter som er nevnt i denne erklæring.

Artikkel 30

Intet i denne erklæring skal tolkes slik at det gir noen stat, gruppe eller person rett til å ta del i noen virksomhet eller foreta noen handling som tar sikte på å ødelegge noen av de rettigheter og friheter som er nevnt i Erklæringen.

--------------------------------------------------------------

 

Hvis du ikke klarer å argumentere for hvorfor jeg ikke er innehaver av overnevnte "rettigheter" tar jeg det som at din påstand om "systemet" er feil.

 

Den norske Stat er ikke en organisasjon. Man melder seg rett og slett ikke ut av Dern norske Stat og tror man går etter nasjonale regler. Den norske Stat er nasjonen Norge. Det er da ikke bevist at Den norske Stat har gullkant rundt flagget sitt, mens nasjonen Norge ikke har det, og derfor er det to helt forskjellige ting. Skal man leve i et samfunn må man innfinne seg de reglene og lovene som er satt, og de reglene og lovene er satt for å igjen holde orden på folk. Uten regler og lover hadde ikke et samfunn fungert. Men du mener at regler er for nasjonen Norge, og lovene er for Den norske Stat?

 

MEN, når det kommer til at du ble tvangsinnlagt osv. ser jeg problemstillingen med at man blir frarøvet sine rettigheter. Men så står det vel et sted i loven at om man utgjør en trussel for seg selv og/eller samfunnet man lever i, så skal man bli buret inn (fengsel, ikke "konsentrasjonsleir"). Du ble vel etterforsket for å bryte loven, men ble tvangsinnlagt for andre grunner. Du utgjorde fortsatt en trussel for deg selv og samfunnet, i øynene på politiet. Når en kriminell er diagnostisert som mentalt syk, åker han ikke inn i fengsel, men blir tvangsinnlagt for behandling (hvor man regner med at den mentale sykdommen er årsaken til de kriminelle handlingene). Hadde du ikke blitt tvangsinnlagt på mentalsykehus, hadde du nok uansett åkt inn i fengsel for de lovbruddene du hadde gjort.

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar
Si meg en ting; ble du tvangsinnlagt og diagnostisert schizofren fordi du mente at du var egentlig Mann, men ble ansatt som koden (navnet) Fredrik Vollan? Altså at du ble oppfattet som et mennesket som trodde han var to mennesker?

 

Nei, min person ble diagnostisert paranoid schizofren fordi noen høyere opp i hierarkiet hadde beordret den diagnosen gitt min person. Unnskyldningen for at min person er diagnostisert paranoid schizofren, og dermed har jeg fått ødelagt livet mitt som følge av at jeg har blitt tvangsmedisinert mot en sykdom jeg ikke lider av og sykdommen har gitt meg en hel masse problemer som i realiteten har senket livskvaliteten min til et nivå jeg vil kalle å være "levende død", fordi jeg påstår at NATO sprayer oss med chemtrails. That's it. Tro på chemtrails og du blir sprøytet full av sprøyter med stoffer som ødelegger deg. Et raskt google-søk vil gi 1 290 000 treff på ordet chemtrails. Det vil si at dersom schizofreni er en sykdom som rammer ~1-2% av befolkningen og hver artikkel på google om chemtrails er skrevet av en person, er ALLE VERDENS schizofrene opptatt av chemtrails-fenomenet.

 

Uansett, jeg har blitt nektet advokathjelp, jeg har blitt nektet å få saken min opp for en rettsinstans, jeg har blitt nektet så og si samtlige "menneskerettigheter", jeg har fått livet mitt ødelagt som følge av medisineringen, jeg ble trakassert, forfulgt, overvåket, frastjålet eiendom (alt utført av kriminelle politifolk på Stjørdal Lennsmannskontor og PST), jeg har blitt nektet ytelse av mine ansatte (regjering, notarius publicus, sosialkontoret, NAV, etc.), jeg har blitt sperret inne i en de facto konsentrasjonsleir (kall det hva du vil, et eple er et eple) og fått friheten min frarøvet, alt bare fordi jeg ville ha min frihet og mine rettigheter, samt at jeg begynte å opplyse andre om hvordan systemet fungerer.

Lenke til kommentar

Skjønner godt utifra det du skriver at du har blitt tråkket på. Men så er jeg blitt skeptisk til om det du skriver er sant, da du virker å ha en god evne til å vri på sannheten.

 

edit: Å få saken opp i en rettsinnstans og få advokathjelp burde være på sin plass mener nå jeg. Så får du der komme med de bevisene du har for at du er blitt tråkket på så hardt som du gir uttrykk for at du har blitt.

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar
Vi blir født inn i et system som gir oss våre rettigheter. Vi blir gitt et nummer og et navn for å få ta del i de godene vi har i det systemet/samfunnet. Det er kun et system for å gjøre det lettere å holde orden på folk. For å kunne gi de rette personene de rettighetene de har krav på, og luke vekk intrengere som vil utnytte rettigheter de ikke har krav på. Vanskeligere enn det er det ikke. Vi er ikke ansatte, vi selger ikke ut vår "andel" som egentlig ikke eksisterer. Den har ikke noen verdi som kun kan måles i penger.

 

Hvis det er sant som du sier, hvorfor er jeg da ikke innehaver av følgende "rettigheter" (FNs Menneskerettighetserklæring)?:

 

Artikkel 3

Enhver har rett til liv, frihet, og personlig sikkerhet.

Artikkel 4

Ingen må holdes i slaveri eller trelldom. Slaveri og slavehandel i alle former er forbudt.

Artikkel 5

Ingen må utsettes for tortur eller grusomhet, umenneskelig eller nedverdigende behandling eller straff.

Artikkel 6

Ethvert menneske har krav på overalt å bli anerkjent som rettssubjekt.

Artikkel 7

Alle er like for loven og har uten diskriminering rett til samme beskyttelse av loven. Alle har krav på samme beskyttelse mot diskriminering i strid med denne erklæring og mot enhver oppfordring til slik diskriminering.

Artikkel 8

Enhver har rett til effektiv hjelp av de kompetente nasjonale domstoler mot handlinger som krenker de grunnleggende rettigheter han er gitt i forfatning eller lov.

Artikkel 9

Ingen må utsettes for vilkårlig arrest, fengsling eller landsforvisning.

Artikkel 10

Enhver har krav på under full likestilling å få sin sak rettferdig og offentlig behandlet av en uavhengig og upartisk domstol når hans rettigheter og plikter skal fastsettes, og når en straffeanklage mot ham skal avgjøres.

Artikkel 11

1. Enhver som er anklaget for en straffbar handling har rett til å bli ansett som uskyldig til det er bevist ved offentlig domstolsbehandling, hvor han har hatt alle de garantier som er nødvendig for hans forsvar, at han er skyldig etter loven.

2. Ingen må dømmes for en handling eller unnlatelse som i henhold til nasjonal lov eller folkeretten ikke var straffbar på den tid da den ble begått. Heller ikke skal det kunne idømmes strengere straff enn den som det var hjemmel for på den tid da den straffbare handling ble begått.

Artikkel 12

Ingen må utsettes for vilkårlig innblanding i privatliv, familie, hjem og korrespondanse, eller for angrep på ære og anseelse. Enhver har rett til lovens beskyttelse mot slik innblanding eller slike angrep.

Artikkel 13

1. Enhver har rett til å bevege seg fritt og til fritt å velge oppholdssted innenfor en stats grenser.

2. Enhver har rett til å forlate et hvilket som helst land innbefattet sitt eget og til å vende tilbake til sitt land.

Artikkel 14

1. Enhver har rett til i andre land å søke og ta imot asyl mot forfølgelse.

2. Denne rett kan ikke påberopes ved rettsforfølgelse som har reelt grunnlag i upolitiske forbrytelser eller handlinger som strider mot De Forente Nasjoners formål og prinsipper.

Artikkel 15

2. Ingen skal vilkårlig berøves sitt statsborgerskap eller nektes retten til å forandre det.

Artikkel 17

2. Ingen må vilkårlig fratas sin eiendom.

Artikkel 18

Enhver har rett til tanke-, samvittighets- og religionsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å skifte religion eller tro, og frihet til enten alene eller sammen med andre, og offentlig eller privat, å gi uttrykk for sin religion eller tro gjennom undervisning, utøvelse, tilbedelse og ritualer.

Artikkel 19

Enhver har rett til menings- og ytringsfrihet. Denne rett omfatter frihet til å hevde meninger uten innblanding og til å søke, motta og meddele opplysninger og ideer gjennom ethvert meddelelsesmiddel og uten hensyn til landegrenser.

Artikkel 20

2. Ingen må tvinges til å tilhøre en organisasjon.

Artikkel 21

2. Enhver har rett til lik adgang til offentlig tjeneste i sitt land.

Artikkel 22

Enhver har som medlem av samfunnet rett til sosial trygghet og har krav på at de økonomiske, sosiale og kulturelle goder som er uunnværlige for hans verdighet og den frie utvikling av hans personlighet, blir skaffet til veie gjennom nasjonale tiltak og internasjonalt samarbeid i samsvar med hver enkelt stats organisasjon og ressurser.

Artikkel 24

Enhver har rett til hvile og fritid, herunder rimelig begrensning av arbeidstiden og regelmessige ferier med lønn.

Artikkel 28

Enhver har krav på en sosial og internasjonal orden som fullt ut kan virkeliggjøre de rettigheter og friheter som er nevnt i denne erklæring.

Artikkel 30

Intet i denne erklæring skal tolkes slik at det gir noen stat, gruppe eller person rett til å ta del i noen virksomhet eller foreta noen handling som tar sikte på å ødelegge noen av de rettigheter og friheter som er nevnt i Erklæringen.

--------------------------------------------------------------

 

Hvis du ikke klarer å argumentere for hvorfor jeg ikke er innehaver av overnevnte "rettigheter" tar jeg det som at din påstand om "systemet" er feil.

 

Den norske Stat er ikke en organisasjon. Man melder seg rett og slett ikke ut av Dern norske Stat og tror man går etter nasjonale regler. Den norske Stat er nasjonen Norge. Det er da ikke bevist at Den norske Stat har gullkant rundt flagget sitt, mens nasjonen Norge ikke har det, og derfor er det to helt forskjellige ting. Skal man leve i et samfunn må man innfinne seg de reglene og lovene som er satt, og de reglene og lovene er satt for å igjen holde orden på folk. Uten regler og lover hadde ikke et samfunn fungert. Men du mener at regler er for nasjonen Norge, og lovene er for Den norske Stat?

 

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Spørsmålet var, hvorfor er jeg som menneske ikke innehaver av de såkalte "menneskerettighetene".

 

Den Norske Stat ER en organisasjon. Hva annet skulle staten være for noe? Om man har statsløse innvandrere i Norge, som igjen beviser at det er mulig å være på norsk landejord uten å være medlem av en stat, hvorfor skal jeg måtte tvinges til å være medlem av den organisasjonen? Jeg har aldri snakket om å gå etter nasjonale regler, jeg har skrevet om å følge loven. "gold fringe flag" gir meg 84 000 treff i google, så du kan no begynne å lete etter bevis for at det norske flagget med gullkant signaliserer krigsskuta (staten). Vet du hva definisjonen av et samfunn er for noe? Et samfunn er følgende:

 

Fant bare en engelsk legal definisjon av "society" men den kan du lese her:

"A group of people formed as a separate organization and which has as a stated purpose some charitable or benevolent purpose either in regards to the public at-large or in regards to the common interests of the members, and which operates as nearly as possible at cost."

Merk at det er medlemmer som er en del av samfunnet. Og man er medlem bare ved samtykke, så, ja, man kan fint melde seg ut av et samfunn akkurat som man melder seg inn i et samfunn og blir et medlem.

 

Pro-Campo Ltd. V Commissioner of Land Tax (NSW) 1981 12 ATR 26, fra australsk rett:

 

"A society ... is a number of persons associated together by some common interest or purpose, united by a common vow, holding the same belief or opinion, following the same trade or profession. etc: an association."

 

-------------------

 

Det motsatte av et samfunn er et slaveri. Så om jeg, Mann, født i Norge (og da mener jeg at jeg er har RETT til å leve i Norge), ikke skal få lov til å forlate det norske samfunnet, ja da eksisterer det ikke noe samfunn i Norge, snarere et slaveri. Loven er for nasjonen Norge og det norske folk, reglene er for samfunnet og medlemmene av samfunnet.

Lenke til kommentar
Man kan vel kanskje si det sånn, at dersom alle gærninger selv innså at de var gærne ville vi ikke trengt lovgivning om tvunget psykisk helsevern.

 

Med hvilken Rett har staten lov til å sperre inne mennesker i konsentrasjonsleire bare fordi de hevder at der eksisterer et fenomen kjent som chemtrails? Med hvilken rett har staten lov til å frarøve mennesker sin frihet når de menneskene som blit utsatt for frihetsfrarøveri ikke har gjort noen noe vondt, ikke har skadet noen andre mennesker, ikke har stjålet eller gjort hærverk på andre sin eiendom og ikke har begått noen som helst svindel i kontrakt? Du, min gode herre, høres ut som en brunskjorte-fascist. Og siste spørsmålet: Hva er "helsevern" med å få helsa si ødelagt som følge av medisinering mot en sykdom man ikke er innehaver av, og hvordan kan staten bestemme at en person er "alvorlig sinnslidende" når personen selv hevder han ikke lider i det hele tatt? Må det ikke være lidelse til stede for at noen kan være lidende? Men du kan ta med deg dine fascistidéer og din nazi-ideologi og pelle deg bort fra landet mitt. Hvem er det som bestemmer hvem som er gærne? Fellesskapet? Majoriteten(mobben)? "De Profesjonelle"(teknokratiet)? Om det er majoriteten så ville jorden fremdeles vært flat, hekser ville blitt brent på bålet, samer ville blitt tvangssterilisert, jøder forfulgt og du ville blitt tvunget til å være slave fordi du ikke snakker latinsk. De profesjonelle lobotomerte masse mennesker, de driver elektrosjokkterapi og de har ingen anelse om hva schizofreni er for noe, hva det kommer av eller hvordan medisinen de gir mot "sinnslidelsen" faktisk virker.

Lenke til kommentar

Hvis du ser på det innlegget som du quotet så redigerte jeg det rett før du tok quote. De innvandrerne som er statløse og som er i Norge er her på ulovligvis. Samme hadde du vært. Staten er slappe på å sende de ut, men for noen uker siden var det såvidt jeg vet et fly som ble sendt med noen av dem. Uansett, i det Norske samfunn har vi alle sammen tilfelles at vi er født som Nordmenn, snakker norsk, osv. Skal du leve i et område er du automatisk underrettet det samfunnet og de reglene og lovene som gjelder for det området/nasjonen/staten. Er du uenig i det, kan du søke statsborgerskap i et land der reglene og lovene passer deg bedre. Evt. kan du jo kjøpe deg din egne lille øy, og lage din egen stat slik at du kan stifte de 3 budene du nevnte som loven. Den norske Stat er en STAT/NASJON

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...