Gå til innhold

Jens Stoltenberg erklært landssviker, anmeldt og bannlyst - kan man ta dette seriøst?


jonlem

Anbefalte innlegg

Se Fredrik Vollans blogg, og denne artikkelen i Nyhetsspeilet. Denne er også grei.

 

Her påstås det blant annet følgende, mer eller mindre korrekt sitert:

- Jens Stoltenberg, dagens regjering og de fleste av våre politikere må betraktes som landssvikere.

- Kongeriket Norge holder politiske fanger i "konsentrasjonsleire", eller mentalsykehus.

- Fredrik Vollan er en slik opposisjonell, politisk fange, som nå tilsynelatende har greid å rømme fra en av våre konsentrasjonsleire, og oppholder seg nå i eksil i Sverige. Han har lyst statsministeren i bann, blant annet med begrunnelse i tortur og hjernevasking.

- Det norske storting er også blitt stevnet for retten, for okkupasjon av Afghanistan, salg av norsk råolje og gass i amerikanske dollar, NATO-medlemskap og chemtrailing av norsk luftrom.

 

Dette er jo rimelig alvorlige anklager, men jeg lurer; kan man ta slikt seriøst? Er det noe i det? Og hvor i alle dager kommer slikt fra?

 

Jeg er personlig sterkt tvilende, men jeg synes det er lett fascinerende å gå inn på slikt og prøve å forstå hva som ligger bak slike forsåvidt alvorlige og tilsynelatende grunnløse beskyldninger mot myndighetspersoner.

 

Denne tråden ble til ut fra det opprinnelige innlegget mitt her, som kan leses under;

 

Kan noen beskytte denne Fredrik Vollan mot seg selv?

 

Jeg trodde jeg kom over nok en klassiker i Nyhetsspeilet, men litt videre "sjekk" av denne personen får meg jo bare til å synes synd på ham.

 

La meg sitere: (her tiltales Stoltenberg direkte)

Jeg har nå rømt i fra konsentrasjonsleiren De og Deres regjering satte meg i. Jeg har nå kommet meg til Sverige, eller til det geografiske området kjent som Sverige. For vi vet jo begge to at det ikke eksisterer noe land med Navn Sverige. Reisen var en sterk påkjenning, for i likhet med den Norske Staten er også Sverige styrt av psykopatiske fascister som tilber Lucifer. Den svenske Stat har innført såkalte ”personlige” billetter på tog, så, siden jeg ikke er noen PERSON, ble det litt vanskelig for meg å reise. Men min far, Abraham, er med meg og jeg har nå kommet fram til destinasjonen og min nye kjæreste, Kara.

Sorry om noen oppfatter dette som personhets, men jeg må jo bare dele denne herlige galskapen med dere.

 

For all del, fyren skal ha cred for å operere med sitt fulle navn.

 

Kan man ta dette seriøst?

 

 

Jeg vil oppfordre til saklighet, diskusjon rundt personer og deres eventuelle sinnslidelser eller liknende, fører sjelden til noe godt. Jeg er ene og alene ute etter meningene og holdningene, ikke personene i seg selv.

 

:)

Endret av jonlem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man ta dette seriøst?

 

I mindre grad enn man kan ta noe som helst skrevet på nyhetsspeilet seriøst, altså nei.

Jeg tenker vel litt på om han faktisk mener dette i fullt alvor, eller om det er et forsøk på en slags sarkasme, ironi, eller liknende - som jeg ikke oppfatter ;)

 

Hvordan folkene på Nyhetsspeilet tolker det er egentlig uviktig :p

Endret av jonlem
Lenke til kommentar

Må jo bare ha sansen for nyhetsspeilet. Alle gærninger og paranoide har plutselig funnet ett samlingspunkt, og det synes.

 

Annbefaler forøvrig "intervjuet" de hadde med Thorvald Stoltenberg. Godt eksempel på hvordan de tolker ingenting til alt mulig. Som at han kommer med trusler.

Og synes den sier litt om intervjuer også når du kommer til:"er du jøde..:"

Lenke til kommentar

Oy oy, her måtte jeg bare kommentere. LOL! Artig å se dere har NULL forståelse for hva som faktisk er skrevet i brevet og at dere faktisk har NULL peiling på Fredrik: Vollan og hans historie. Men, siden jeg er veldig, veldig snill med dere, kan jeg forklare "den herlige galskapen" litt nærmere:

 

Det hele startet med at Fredrik: Vollan lovlig og rettsmessig gjorde krav på sine rettigheter. Han inngikk kontrakt med norsk politimyndighet og den norske regjeringen ved Riksadvokat Tor-Axel Buch. Hvilke rettigheter Fredrik gjorde krav på går jeg ikke nærmere innpå. Hva som fulgte, derimot, er av interesse. For, etter å ha gjort krav på rettigheter og fått Notarius Publicus til å attestere kontrakten og fått kontrakten overlevert og godkjent av politi og regjering, begynte politiet på Stjørdal (Fredriks hjemby) å forfølge ham, 24/7, uten noen som helst grunn. Han hadde minimum to politibetjenter etter seg til enhver tid. De fulgte etter ham til fots, i bil og på motorsykkel. De innstallerte overvåkningsutstyr (kamera og mikrofon) på Fredrik sitt soveværelse og overvåket hans mobiltelefon og fasttelefon. Han valgte så å oppsøke Notarius Publicus igjen for å få rettslig kjennesle på å ta erstatning i de lokale politibetjentenes eiendom. Notarius Publicus nektet å gjøre jobben sin og nektet å sitere eden sin. Da skrev Fredrik brev til Stjør- og Verdal Tingrett for å saksøke politiet. Han fikk brev tilbake fra tingretten som bekreftet at det var registrert disputt og at de skulle komme tibake med tidspunkt for rettssak. Liste med vitner ble sendt inn til rettssaken, hvor fredrik stevner det norske stortinget som sine vitner på at han ikke har kontrakt med den norske staten, siden de hadde krenket alle hans lovlige krevde rettigheter. Tingretten valgte da å gjøre korrupsjon og i stedet for å informere Fredrik om når rettssaken skulle holdes, ble han bare gitt klokkeslettet og ikke datoen(!). Klokka 09:30 skulle det holdes rettsmøte, men han hadde ingen aning om hvilken dag det var snakk om. Dette er korrupsjon, er ulovlig og er i strid med internasjonal lov og ethvert sivilisert samfunn sine rettsprinsip. Videre valgte politiet på stjørdal å kontakte en frimurerfaen av en korrupt lege med navn Dr. Søren Follvik, en øre-nese-hals-spesialist, som begjærte Fredrik tvangsinnlagt på psykiatrisk sykehus som paranoid schizofren. Fredrik ble hentet av to korrupte, kriminelle politibetjenter som han hadde forsøkt å saksøke, var livredd, og ble tatt med med vold, til skjermet avsnitt, lukket avdeling, Levanger Sykehus. Der fikk han ingen informasjon om hvorfor han hadde blitt bortført, hvilke anklager som var rettet mot ham eller hvor lenge han måtte være der. Før kontrollkommisjonen hadde dømt Fredrik til sykdom og husarrest ble Fredrik overfalt av fem menn som dro ned buksen hans og sprøytet ham full av kjemikalier som har ødelagt livet hans. Dette var før diagnose var stilt, før rettskjennelse som gir psykiatrien "lov" til å handle på hans person, og alt etter ordre fra en øre- nese- halsspesialist. Fredrik gjorde sykehuset oppmerksom på at alt han sa og skrev under på var under protest og under trussel, men på tross av dette valgte sykehuset å bruke Fredriks ord mot ham i Kontrollkommisjonen. Og som Fredrik selv har forklart, han gjorde alt han kunne for å slippe ut av sykehuset, selv å gå så langt som å spille gal for så å oppføre seg så legene skulle registrere "bedring" av tilstanden hans.

Fredrik har aldri vært voldelig og er ingen trussel mot noen, annet enn maktapparatet. Fredrik vet om Luciferanere, frimurere, deres hemmligheter, skikker, lover og passord og liknende. Jens Stoltenberg vet godt hvem Fredrik: Vollan er og kjenner godt til hans historie. Fredrik ringte statsministeren fra sykehuset en gang i april eller mai måned. Etter det har det gått en del korrespondanse mellom Fredrik og statsministeren. Brevet som ble publisert på Nyhetsspeilet var og er et privat brev som kun skulle publiseres hvis regjeringen i Norge valgte å ta livet av Fredrik, men av en eller annen grunn, valgte journalist Armin Bahrami å publisere brevet, til tross for at Fredrik er i live i eksil.

 

Alt Fredrik har "anklaget" statsministeren for i brevet er sant og det kan bevises. Men det er ingen rettsinstitusjon i Norge som vil ta opp saken. Fredrik har også forsøkt å kontakte følgende aviser med sin historie, uten at noen valgte å undersøke saken og gjøre seg opp en mening, med andre ord, det fantes ingen journalister i følgende aviser:

 

VG

Dagbladet

Bergens Tidende

Stavanger Aftenblad

Aftenposten

Klassekampen

 

etc. etc.

 

Fredrik er ikke sinnslidende, er ikke paranoid (hvilke paranoide mennesker tør å stå frem å anklage statslederen med fullt navn, personnummer og adresse??) og han rømte fra konsentrasjonsleiren i desember. De holdt ham innesperret så lenge fordi han nektet å ta seg en jobb og betale skatt til den norske staten, så norske konsentrasjonleire opererer etter mottoet 'Arbeit Macht Frei'. Jeg kan skrive mer om dere er interessert. Men ikke le av Fredrik og hans PRIVATE brev til Jens Stoltenberg, for, for det første, dere forstår ikke bakgrunnen for brevet og dere forstår ikke brevets innhold.

Lenke til kommentar
Magic det er faktisk ikke mulig å forstå innlegget ditt. Hva var det egentlig som skjedde? Han gjorde krav på rettigheter? Hvorfor installerte politiet overvåkningsutstyr ved sengen hans? Og hvilken konsentrasjonsleir er det snakk om? Jeg skjønner ingenting.

 

Ikke mulig å forstå innlegget mitt... hmmm... ok...

 

"Hva var det egentlig som skjedde?" - Vel det har jeg prøvd å skrive over...

 

"Han gjorde krav på rettigheter?" Ja, han, som Mann, gjorde krav på rettigheter. Staten er en krigsskute som er å finne til havs, signalisert med staten sitt flagg (det norske flagget med gullkant). Staten er en korporasjon, og alle personer er legale entiteter/korporasjoner som er datterselskap av staten. Landet Norge derimot er bebodd av levende sjeler. Levende sjeler har rettigheter hvis de gjør krav på de. Notarius Publicus er Konge på land. Kong Harald V er konge kun i Navnet og er regent til lands. Kong Harald V er suveren bare i NAVNET. Du er menneske, har et Kristent-Navn og et Familienavn. Du har en person, din person er en korporasjon med FORNAVN og ETTERNAVN. Din person er et verktøy for å drive handel. Din person har ingen rettigheter, men har visse privilegier gitt navn som rettigheter, f.eks. FNs menneskerettighetserklæring. Et menneske er en person er en korporasjon. Du er ingen person, du er en levende sjel, du er Gud, og har Gudegitte rettigheter om du gjør krav på de.

 

Politiet, etter å ha oppfattet hva de hadde gjort (de godkjente ganske så krasse rettigheter til den levende sjelen, Mann, Fredrik: Vollan), valgte å trakassere, forfølge, overvåke, stjele fra, arrestere og til slutt sperre inne Fredrik: Vollan i en konsentrasjonsleir. Trakasseringen, overvåkningen, forfølgelsen, arrestasjonen var alt ulovlig og Den Norske Advokatforening har valgt å se mellom fingrene på politiets lovbrudd fordi Fredrik stevnet Stortingsrepresentantene som sine vitner, alle 169 av dem, selv om Fredrik har rett til å stevne hvilke som helst vitner nødvendig for sin sak. Politiet installerte overvåkningsutstyr på Fredrik sitt soverom, sannsynligvis av nysgjerrighet på hvem Kongen var og er.

 

Konsentrasjonsleiren er et "sykehus" med navn Psykiatrisk Avdeling, Levanger Sykehus. Der sitter Dr. Mengele og ødelegger menneskeliv.

Lenke til kommentar
Kan noen beskytte denne Fredrik Vollan mot seg selv?

 

Jeg trodde jeg kom over nok en klassiker i Nyhetsspeilet, men litt videre "sjekk" av denne personen får meg jo bare til å synes synd på ham.

 

La meg sitere: (her tiltales Stoltenberg direkte)

Jeg har nå rømt i fra konsentrasjonsleiren De og Deres regjering satte meg i. Jeg har nå kommet meg til Sverige, eller til det geografiske området kjent som Sverige. For vi vet jo begge to at det ikke eksisterer noe land med Navn Sverige. Reisen var en sterk påkjenning, for i likhet med den Norske Staten er også Sverige styrt av psykopatiske fascister som tilber Lucifer. Den svenske Stat har innført såkalte ”personlige” billetter på tog, så, siden jeg ikke er noen PERSON, ble det litt vanskelig for meg å reise. Men min far, Abraham, er med meg og jeg har nå kommet fram til destinasjonen og min nye kjæreste, Kara.

Sorry om noen oppfatter dette som personhets, men jeg må jo bare dele denne herlige galskapen med dere.

 

For all del, fyren skal ha cred for å operere med sitt fulle navn.

 

Kan man ta dette seriøst?

 

Vel, hvor kan jeg begynne. For det første, du er ignorant. Du hevder Fredrik: Vollan er en person. Fredrik: Vollan er en Mann og er ingen person. Du vet tydeligvis ikke hva en person er for noe. For det andre, Fredrik: Vollan har ikke noe fullt navn. Stråmannens fulle navn navn er FORNAVN Kristent-navn Familienavn ETTERNAVN. Personens fulle navn er FORNAVN ETTERNAVN. capitis diminutio maxima - foreslår du sjekker opp dette uttrykket. Romersk lov er fremdeles gjeldende i Norge.

 

Videre kan jeg forklare sitatet du hevder er så "herlig galskap"...

 

Jeg har nå rømt i fra konsentrasjonsleiren De og Deres regjering satte meg i. -Dette er self-explanatory

 

Jeg har nå kommet meg til Sverige, eller til det geografiske området kjent som Sverige. For vi vet jo begge to at det ikke eksisterer noe land med Navn Sverige. - Navn er legal fiksjon, er kun å finne til havs. Så inget land kan ha et navn.

 

Reisen var en sterk påkjenning, for i likhet med den Norske Staten er også Sverige styrt av psykopatiske fascister som tilber Lucifer. - Vel, reisen var vel en sterk påkjenning... psykopatiske fascister som tilber Lucifer... vel, før du ler, bevis at det ikke stemmer. Jeg gidder ikke poste bevisene på diskushon.no - dette var et privat brev mellom Fredrik og Jens. Du kan jo spørre Jens hva Fredrik snakker om...

 

Den svenske Stat har innført såkalte ”personlige” billetter på tog, så, siden jeg ikke er noen PERSON, ble det litt vanskelig for meg å reise. -Fredrik er ingen PERSON, så han klarte ikke å få tilgang på PERSONLIGE billetter, i.e. billetter knyttet til hans persons NAVN. Fredrik har ingen pass, ingen legitimasjon eller noe annet som kan knytte mannen opp mot hans person.

 

Men min far, Abraham, er med meg og jeg har nå kommet fram til destinasjonen og min nye kjæreste, Kara -Fredrik er jøde, Abraham er hans far, og kara er vel som det står, Fredriks nye kjæreste.

Endret av Magic
Lenke til kommentar

Nettop ja, lucifer osv. Og vi skal bevise at det ikke stemmer. Nettop.

Liker særlig delen:"jeg er ikke paranoid, men det er noen som følger etter meg hele tiden og jeg blir avlyttet av politiet og stortinget, for ikke å glemme den internasjonale gjengen som tilber Satan. "

 

Og den klassiske:" jeg er ikke paranoid, dere er ignorante. Dessuten er regjeringen facister og stortinget tilber Lucifer."

 

Klarer ikke å ta dette serriøst, sorry. Men kom gjerne med mer, det er spennende lesing.

Lenke til kommentar

Fredrik Vollan, Mann: Vollan, Magic, eller hva jeg nå skal kalle deg,

 

la meg først få understreke at jeg ikke har noen som helst intensjoner om å rakke ned på eller latterligjøre deg, din person eller din eventuelle medisinske historie eller diagnoser.

Allikevel er jeg fryktelig fascinert av hvor hardnakket og seriøst du presenterer disse problemene, som jeg inntil videre må tørre å påstå balanserer på ei hårfin grense mellom ren galskap, og noe jeg antar er dårlige opplevelser i det norske helse- og rettsvesen. Jeg innser at jeg med følgende vil bevege meg ut på tynn is hva gjelder forumets regler, men jeg forsøker.

 

La meg kommentere historien din litt, og stille et par spørsmål?

 

Først og fremst, hvis dette er et PRIVAT brev fra deg til statsministeren, hvorfor poste det i full offentlighet på egen blogg? Må regne med at noen fisker det opp da ;)

 

Du vil ikke kommentere hvilke rettigheter du lovlig har gjort krav på, hvorfor ikke?

Ifølge Nyhetsspeilet har du, sitat: nektet å betale skatt og stevnet det norske storting for retten grunnet okkupasjon av Afghanistan, salg av norsk råolje og gass i amerikanske dollar, NATO-medlemskap og påfølgende chemtrailing av norsk luftterritorium. Sitat slutt. Jeg velger inntil videre å anta at det er noe av dette du snakker om da.

 

Du påstår politiet har forfulgt deg, uten noen som helst grunn. Det har jeg fryktelig vanskelig for å tro. Greit at de kanskje her og der prioriterer litt rart, men overvåking er neppe billig, og ikke noe de gjør uten å ha gode grunner.

Så; enten har der ikke foregått overvåking (paranoia), eller så har de hatt gode grunner (skjellig grunn til å mistenke at du har bedrevet et eller annet kriminelt). Noe annet er egentlig utenkelig.

 

At noen glemte å gi deg en dato for en rettssak, er et fryktelig dårlig grunnlag for å kalle noen korrupt? Vurderte du noen gang å la det gå på kvota for menneskelig feil og forglemmelse?

 

Dr Søren Folvik, som du nevner, står oppført som øre- nese- halsspesialist, det er korrekt. Men han står også oppført som spesialist i allmennmedisin - en helt vanlig lege altså, med ØNH som tillegg. Jeg tror nok du vrenger litt på sannheten når du fremstiller det som om han sendte deg til psykiatrisk i kraft av sin stilling som øre- nese- halsspesialist.

 

Det stemmer forøvrig at jeg påstår du er en person. Jeg beklager hvis du oppfatter det galt, jeg kaller deg en person fordi det er hva jeg oppfatter deg som - åpenbart mot bedre vitende. Jeg skal forsøke å sette meg inn i hva du mener med dette Mann, ikke en person.

Capitis diminutio maxima, såvidt jeg forstår, kan spores til romerlovene, og har med sosial status å gjøre. I farta ser jeg ikke helt hvilken relevans dette har - men det kommer seg nok når jeg får studert dette fenomenet nærmere. Ikke kall meg ignorant, er du grei. Jeg er seriøst interessert i å forstå dette :)

 

Psykopatiske fascister som tilber Lucifer, djevelen eller lysbæreren? Engelen eller Jesus? Hva eller hvem sikter du til?

Uansett er det passe drøyt å gulpe opp slikt og kreve at det motbevises. Det er dessverre ikke sånn det fungerer.

 

Og for ordens skyld, dr Mengele døde i 1979 vel?

Hvis ikke, ville han vel vært rundt 100 år nå, og neppe i stand til å, eller interessert i å, drive med noe som helst på et norsk psykiatrisk sykehus.

 

Så, til slutt. Jeg skal på ingen måte bestride at folk kan ha dårlige opplevelser og erfaringer i kontakten med det norske helsevesenet, på en eller annen måte. Det foregår mye rart, mye blir gjort feil, folk blir feildiagnostisert og det har hendt at det har blitt brukt unødvendig og kanskje ulovlig makt på psykiatriske pasienter.

Men slikt er i veldig stor grad på grunn av enkeltmennesker som enten misforstår, driter seg ut, eller til og med gjør kriminelle handlinger med overlegg - dessverre.

Å gå til angrep på Statsministeren, og bannlyse ham, er da en litt snedig måte å løse problemet på?

 

Klart, om du kan forklare det med ønske om hevn, eller "rettferdighet", overfor myndigheter du føler har trampet på deg, så er jo det noe, men det virker som du mener alt dette skyldes statsministeren alene og direkte, som om han med overlegg har beordret den dårlige behandlingen av deg?

 

Uansett kan man vel ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til.

 

 

Med Vennlig Hilsen,

 

Jon: Leo

Fredsæl kristenmann, Sønn av Jack, Barn av Gud.

Endret av jonlem
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Brevet var Privat, og jeg sendte det i kopi til Armin Bahrami på nyhetsspeilet så han kunne publisere det om Jens & Co valgte å ta livet av meg. Grunnet Jens & Co sine reaksjoner på tidligere brevutvekslinger, uten å gå nærmere inn på det, hadde jeg en reell grunn til å frykte reaksjonene hans. Jeg ville jeg at folk skulle vite hva min siste korrespondanse med omverdenen var, hvis jeg ble tatt av dage.

 

Senere, begynte jeg å tenke på, hva om Armin aldri får beskjed om at noe har hendt meg. Jeg bare "forsvinner" og ingen hører fra meg, leser dødsannonsen, etc. så da valgte jeg å lage en blogg og poste link på facebook.

 

Ellers ser det ikke ut til at du har mange spørsmål.

 

Luciferanere er mennesker som tilber Lucifer, lysbæreren. Det er ikke det samme som satanister. Jeg orker ikke skrive mye om dette, for jeg hater temaet. Men... Det Sanne Lyset skinner på den vibrerende lyden og skaper vårt holografiske 3-dimensjonale virkelighet. Lucifer ble kastet ut av "himmelen" - et sted med mye høyere vibratorisk frekvens enn moder jord, og datt ned til moder jord. Lucifer forsøker å eie lyset, livet. Han arbeider for å endre vibrasjonen på jorden ved å undertrykke feminin energi fra Moder Jord og tiltrekke maskulin energi fra Himmelske Far. Dette får jorden ut av balanse og skaper reaksjoner som økt sinne, frustrasjon, depresjon, håpløshet, etc.

 

Luciferanere arbeider med "Den andre siden" - De som er døde. Jeg orker seriøst ikke skrive om dette. Men har du spørsmål så skal jeg gjøre mitt beste i å svare på de. Men igjen, brevet var privat, Jens vet hva ALT i brevet betyr og jeg trenger ikke bevise noe som helst for offentligheten. Brevet alene er bevis for Jens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...